یوسف نوری گفت: وزارت آموزش و پرورش، سخنگویی برای ارایه اخبار مرتبط با کرونا در نظر گرفته است تا اطلاعات را به مردم و رسانه‌ها اعلام کند.

 وزیر آموزش‌وپرورش: دانش‌آموزان باید به مدرسه بروند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس باز هستند و دانش‌آموزان باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مدرسه بروند.

یوسف نوری روز پنجشنبه در محل یادمان جهاد شهدای عشایر عرب خوزستان در شهرستان حمیدیه بیان کرد: تزریق واکسن کرونا در بین دانش آموزان واجد شرایط و معلمان بیش از سایر اقشار جامعه انجام گرفته است و در این بخش از بسیاری از کشورها پیش هستیم.

وی با بیان اینکه مدارس در بیشتر کشورهای جهان باز و فعال هستند بیان کرد: وزرات آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا است و این ستاد نسبت به تغییر رفتار ویروس کرونا اطلاعات بیشتری دارد.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش، سخنگویی برای ارایه اخبار مرتبط با کرونا در نظر گرفته است تا اطلاعات را به مردم و رسانه‌ها اعلام کند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: خانواده‌ها برای حضور فرزندان خود در مدارس بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی نهایت همکاری را با آموزش و پرورش داشته باشند چرا که دانش‌آموزان در دوران کرونا بسیار از مدرسه و تحصیل دور شدند.

نوری در ادامه با اشاره به دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: اعتباری برای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل درنظر گرفته شده است گرچه تعداد بازمانده‌های از تحصیل در دوره ابتدایی زیاد نیست.

وی با بیان اینکه  ۷۵۰ منطقه آموزشی  و ۱۲۰ هزار مدرسه در کشور وجود دارد افزود: می‌توان تمامی دانش آموزان بازمانده از تحصیل را شناسایی کرد و آنها را در سال تحصیلی آینده به صورت حضوری و مجازی آموزش داد.

وزیر آموزش و پرورش در سالروز جهاد شهدای عشایر عرب خوزستان در یادمان این شهیدان در شهرستان حمیدیه در غرب خوزستان حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وزیر آموزش و پرورش که عصر چهارشنبه برای بررسی وضعیت آموزش و پرورش خوزستان به این استان سفر کرده، روز پنجشنبه، ۶ مدرسه خیر ساز را در شهرستان‌های دشت آزادگان و کرخه افتتاح کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید