استاندار گلستان از سفرحجت‌الاسلام رئیسی، رییس‌جمهور به این استان در روز جمعه ۱۳ اسفند خبر داد.

رییس‌جمهور جمعه به گلستان سفر می‌کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، استاندار گلستان از سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به استان گلستان در روز جمعه پیش رو خبر داد.

علی محمد زنگانه در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه در ادامه سفر های استانی رئیس جمهور کشورمان، گلستان مقصد بعدی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خواهد بود، اظهار کرد: سفر های استانی یکی از تدابیر مهمی است که می تواند به رشد و توسعه متوازن استان کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور از صبح جمعه ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه میهمان مردم استان گلستان خواهد بود، افزود: عمده برنامه ایشان به بازدید از ظرفیت ها و مشکلات استان به صورت میدانی اختصاص یافته است.

استاندار گلستان دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری با حضور مدیران و نمایندگان مردم در مجلس را از برنامه‌های شاخص این روز دانست و خاطرنشان کرد: به فضل الهی و با کمک هیئت دولت امیدواریم این سفر سرشار از خیر و برکت برای مردم عزیز استان گلستان باشد.

زنگانه با تاکید بر ضرورت توجه کامل به رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی، ادامه داد: تلاش شده است تا اجرای برنامه ها به شکلی باشد که از ازدحام و ایجاد خطر برای مردم جلوگیری شود. 

زنگانه با اشاره به اینکه مردم از طریق تماسی با سامانه ۱۱۱ می توانند نظرات و مشکلات خود را به صورت مستقیم به هیئت دولت انعکاس دهند، افزود: علاوه بر آن ضمن اینکه نمایندگان تام الاختیار وزرا در ادارات کل استانی مستقر شده و به صورت حضوری پذیرای مردم خواهند بود، سامانه برخط ۱۱۱.ir نیز در خدمت مردم عزیز می باشد.

وی با بیان اینکه تعدادی از وزیران و معاونین رئیس جمهور به صورت منتخب در شهرستانهای استان حضور پیدا خواهند کرد، افزود: وزرا در جلسه شورای اداری مطالبات شهرستانها را جمع بندی کرده و به رئیس جمهور تقدیم خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید