طبه گفته رییس پلیس آگاهی استان اصفهان، اعضای باند ۵ نفره‌ای که با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح نگهبان ساختمان‌های نیمه‌ساز کرده و سپس اموال این ساختمان‌ها را به سرقت می‌بردند، دستگیر شدند.

باند ۵ نفره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز بازداشت شدند

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین تُرکیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز در شهرستان اصفهان که سارقان در این سرقت‌ها با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح نگهبان کرده و پس از بستن دست و پای او اموال را از محل به سرقت می‌بردند تیمی از کارآگاهان خبره پلیس آگاهی استان اصفهان در این خصوص وارد عمل شدند.

کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و جمع‌آوری آثار و مستندات به جامانده از عاملان سرقت سرانجام هویت اعضای باندی ۵ نفر از افراد سابقه‌دار که در این سرقت‌ها دست داشتند شناسایی شد.

به گفته او کارآگاهان پس از تعقیب هوشمندانه متهمان دریافتند که این افراد در یک منزل نیمه‌ساز حضور دارند که بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی وارد عمل شده و آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف مقدار زیادی اموال مسروقه شامل کمپرسور، کلیه قطعات آسانسور، کپسول گاز، پکیج، سنگ فرز و تحویل آن‌ها به مال باختگان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به ۹ فقره سرقت خشن از ساختمان‌های نیمه کاره اقرار کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید