انتخابات فدراسیون بسکتبال که با دلایل مختلف سه مرتبه تعویق افتاد نهایتا امروز ۹ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شود.

معرفی جواد داوری به عنوان رییس فدراسیون بسکتبال

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، صبح امروز (دوشنبه) ۹ اسفند ۱۴۰۰ مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بسکتبال با ریاست محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش برگزار شد که در پایان، جواد داوری با کسب ۳۸ رای از آرای ماخوذه به عنوان رییس چهار سال آینده این رشته انتخاب شد.

جواد داوری ۳۸ رای، شاپور یاوری ۲۱ رای و کرم احمدیان ۶ رای را به دست آوردند.

در این مجمع شاپور یاوری، کرم احمدیان، حمید عباسی و جواد داوری چهار کاندیدای تایید صلاحیت شده بودند که حمید عباسیان از این انتخابات انصراف داد تا سه نامزد باقی مانده برای کسب صندلی ریاست فدراسیون بسکتبال، به رقابت بپردازند.

محمد جمشیدی، میثم میرزایی و آرمان زنگنه سه نماینده ورزشکاران بودند که از بین این نفرات، محمد جمشیدی به عنوان ناظر بر رای گیری انتخاب شد.

انتخابات فدراسیون بسکتبال پیش از این قرار بود ابتدا ۱۹ دی، سپس ۶ بهمن و بعد از آن ۲۰ بهمن برگزار شود که در هیچ یک از این تاریخ‌ها برگزار نشد و با دلایل مختلف سه مرتبه تعویق افتاد تا نهایتا امروز ۹ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شود.

رامین طباطبایی، رییس پیشین فدراسیون بسکتبال از جمله کاندیداهایی بود که برای تایید صلاحیت خود تلاش‌های بسیار زیادی کرد، اما در نهایت از حضور در مجمع منع شد.

از جمله‌ حواشی این‌ مجمع، تذکر پولادگر به منصور اردستانی دبیر مجمع بود. در ابتدای مجمع معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش و رییس مجمع بسکتبال به دلیل کند پیش رفتن برگزاری مجمع به اردستانی تذکر داد تا زودتر کار را پیش ببرد و حتی اعلام کرد که بهتر است خودم کار را دست بگیرم.

هم‌چنین این مجمع به دلیل تاخیر پولادگر در آمدن به سالن فارسی، با ۲۰ دقیقه تاخیر برگزار شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید