۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 55338178

هتل الیزه در یکی از محله‌های خوش‌آب‌وهوای عالی شیراز، یعنی محله معالی آباد قرار دارد. این هتل بر فراز ارتفاعات کوی پزشکان واقع شده است.

هتل الیزه شیراز کجاست؟

اگر قصد سفر به شیراز دارید و به‌دنبال هتلی آرام، شیک، امروزی با قیمت مناسب هستید، حتما هتل الیزه شیراز در لیست شما قرار می‌گیرد. امروز در این مقاله قصد دریم تا هتل الیزه را به‌صورت کامل به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین اقامتگاه را برای اقامت در شیراز انتخاب کنید.

معرفی هتل الیزه

هتل الیزه از جمله برترین هتل‌های شیراز به حساب می‌آید. این هتل چهارستاره در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسید. هتل الیزه در یکی از مناطق  مناسب شیراز، یعنی معالی آباد قرار دارد. هتل الیزه در ساختمانی ۷ طبقه قرار دارد و مجموعاً با ۶۸ واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند.  هتل الیزه پرسنلی بسیار مؤدب و تحصیل‌کرده دارد که با احترام با مسافران برخورد می‌کنند.

هتل الیزه کجاست؟

هتل الیزه در یکی از محله‌های خوش‌آب‌وهوای عالی شیراز، یعنی محله معالی آباد قرار دارد. این هتل بر فراز ارتفاعات کوی پزشکان واقع شده است. دسترسی به این هتل بسیار مناسب است و مسافران می‌توانند به‌راحتی به جاهای دیدنی مختلف شیراز دسترسی پیدا کنند. البته باید بدانید که این هتل تا مرکز شهر کمی فاصله دارد. پس بهتر است وسیله نقلیه شخصی داشته باشید یا از تاکسی برای بازدید از جاهای مختلف شهر استفاده کنید. 

انواع مختلف اتاق هتل الیزه

هتل الیزه در مقایسه با هتل‌های بزرگ همانند هتل بزرگ شیراز ، ساختمانی عظیم ندارد. به همین خاطر شاید تصور کنید که تنوع اتاق در این هتل چندان نباشد؛ اما سخت در اشتباه هستید. هتل الیزه با وجود آنکه فقط ۶۸ واحد اقامتی دارد؛ اما انتخاب را بین گزینه‌های مختلف در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

جالب اینجاست که در هتل الیزه، واحد از اتاق‌ها یک تخته کوچک آغاز می‌شوند. این یک مزیت عالی برای هتل الیزه به حساب می‌آید. بسیاری از مسافران ممکن است به تنهایی سفر کنند و به اتاق‌های یک تخته یا همان سینگل نیاز داشته باشند. برخی هتل‌های بزرگ فقط اتاق‌های دبل دارند و به این ترتیب مسافران تنها باید هزینه یک اتاق دبل را پرداخت کنند.

سوئیت یک خوابه سه نفره، بزرگترین و گران‌ترین واحد اقامتی در هتل الیزه به حساب می‌آید. امکان اقامت ۴ نفر در این سوئیت‌ها وجود دارد. البته توجه داشته باشید که ۳ نفر تعداد استاندارد اقامت در سوئیت رویال و جونیور این هتل است و برای اقامت نفر اضافی، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

امکانات داخل اتاق هتل الیزه شیراز

اگر نگاهی به تصاویر داخل اتاق‌های این هتل بیاندازید، متوجه می‌شوید که این هتل، اتاق‌هایی لوکس، مدرن و امروزی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. تمامی تجهیزات و اسباب داخل اتاق‌ها کیفیت مناسبی دارند و دارای ظاهری مناسب و نو هستند. مسافران می‌توانند از امکانات مختلف رفاهی و خدماتی از قبیل تلویزیون، صندوق امانات، چای ساز، میز آرایش، دراور، آباژور، چراغ خواب، پاورسوئیچ و ... در هر اتاق استفاده کنند.

همچنین امکان استفاده از اینترنت پرسرعت در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. اتاق‌هایی که در طبقات بالایی قرار دارند، دارای چشم‌اندازی زیبا به‌سمت شیراز هستند. جالب است بدانید که برخی اتاق‌ها بالکن دارند. البته قیمت این نوع واحد اقامتی از واحدهای بدون بالکن بیشتر است. در صورتی که قصد اقامت در این واحدها را دارید، می‌توانید با پذیرش هماهنگی لازم را انجام دهید. لازم به ذکر است که در تمامی واحدها سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق نیز نصب شده است.

هتل الیزه شیراز

خدمات هتل الیزه

هتل الیزه جزو هتل‌های ۴ستاره مجهز و مدرن این شهر به حساب می‌آید. در این هتل می‌توانید از امکانات بسیار عالی که در هتل‌های عالی همانند هتل بزرگ شیراز به چشم می‌خورند نیز بهره‌مند شوید. برای مثال امکان استفاده از کافی نت و بازی ویدئویی در بخش مخصوص برای مسافران فراهم شده است.

همچنین در صورت نیاز مسافران خارجی، بخشی به‌عنوان صرافی مشغول به کار است. در صورتی که خدمات ترانسفر نیاز داشته باشید، می‌توانید از ترانسفر رفت یا برگشت غیررایگان استفاده کنید. تاکسی سرویس اختصاصی هتل نیز از جمله خدماتی است که هتل الیزه ارائه می‌دهد. پس می‌توانید در هر لحظه از تاکسی هتل برای دسترسی به جاذبه‌های دیدنی شیراز کمک بگیرید. این هتل استخر دارد و همچنین بخشی به‌عنوان ماساژ در هتل تعبیه شده است که برای درمان دردهای مزمن و عضلانی بهترین گزنیه به حساب می‌آید.

هتل الیزه شیراز

برخی اتاق‌ها مجهز به مجهز به جکوزی هستند. خدمات مختلفی از جمله سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، خدمات مخصوص معلولین، کرایه اتوموبیل بدون راننده، خدمات تهیه بلیط جاهای دیدنی مختلف، خدمات خانه داری، خدمات بیدار باش، خدمات تور، خدمات پزشکی و ... نیز در این هتل ارائه می‌شود. پس می‌توان گفت که از نظر خدمات، هتل الیزه تفاوت خاصی با هتل بزرگ شیراز ندارد و در عین حال هزینه کمتری را برای اقامت دریافت می‌کند.

به‌صورت کلی می‌توان گفت که هتل الیزه شیراز هزینه کمتری در مقایسه با هتل‌های لوکس ۵ ستاره دریافت می‌کند؛ اما بهترین امکانات و خدمات را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. این هتل ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد و مسافران را راضی نگه می‌دارد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید