روز گذشته سردار آزمون به خوشگذرانی با دوستان جدید خود پرداخت. در ادامه می‌توانید تصویر متفاوتی از کودکی سردار آزمون رو ببینیم.

عکسی دیده نشده از ستاره جنجالی این روزهای فوتبال ایران

به گزارش سلام نو سردار آزمون به زندگی پرحاشیه عادت دارد. سردار آزمون از جوانی اسیر حاشیه بود. سردار آزمون به دلیل روابط اجتماعی بالا دوستان زیادی در میان بازیگران و خواننده ها دارد. همین امر باعث شد سردار آزمون هراز چند گاهی با یک حاشیه جدید روبه رو باشد. آخرین حاشیه سردار آزمون مربوط به شکایت یک زن از او به دلیل گرفتن نفقه از سردار آزمون شد که منجر به فرار ستاره ایرانی از روسیه هم شد. سردار حالا در آلمان به سر می‌برد و گویا با دوستانی جدید در ارتباط است.

رسوایی سردار آزمون در روسیه

"سردار آزمون پدر شده است" این تیتر یکی از رسانه های کسور روسیه بود. چندی پیش در رسانه‌های روسیه یک موضوع تکان‌دهنده علیه سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت‌پترزبورگ مطرح شده است. موضوعی که رسانه‌های ورزشی در داخل کشور را به شوک فرو برد و باعث شد بسیاری از رسانه‌ها هیچ بازتابی از این موضوع منتشر نکنند. سردار آزمون ستاره فوتبال ایران که حواشی زیادی از جوانی تا کنون به دنبال داشته مورد شک پلیس روسیه در یک پرونده قرار گرفته است. سایت اسپورت اکسپرس برای اواین بار این پرونده را علیه سردار آزمون افشا کرد. در روزهای ابتدایی سردار آزمون واکنشی نسبت به موضوع نشان داد.

موضوع از این قرار است که ولادیسلاو زیماگولوف، نویسنده سایت اسپورت اکسپرس روسیه طی مطلبی عجیب از پرونده شکایت یک خانم از سردار آزمون رونمایی کرده است. مسأله‌ای که حتی ممکن است ماجرا به یک اخاذی مربوط شود. اما اصل داستان انگار این است که دختری در کازان قصد دارد از سردار آزمون معادل ۷۵۰ هزار یورو به بهانه نفقه دریافت کند.

قطعا مطالبی که در سایت روسی منتشر شده، مورد تایید ما نیست، اما از آنجایی که نمی‌توان در عصر ارتباطات جلوی گردش آزاد اخبار را گرفت، گزارش منتشر شده در این سایت روس منتشر می‌شود. البته که امیدواریم آنچه سایت روس از زبان یک وکیل منتشر کرده صرفا اتهام‌هایی واهی و به قصد باج‌خواهی باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید