بنابر گزارش اعلام شده به پلیس دست کم پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین در پی سنگ پرانی در این بزرگراه، دچار خسارت ریالی شدند اما خسارت جانی ناشی از این اقدام گزارش نشده است.

ماجرای سنگ‌پرانی به خودروهای عبوری در اتوبان غدیر تهران چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در پی انتشار ویدیویی از سنگ پرانی به سمت تعدادی از خودروهای عبوری در اتوبان غدیر، پلیس تهران از شناسایی عاملان این اقدام خبر داد.

ساعاتی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن تعدادی از رانندگان خودروهای سنگین و سبک عبوری در بزرگراه غدیر از پرتاب سنگ به سمت خودروهای خود خبر داده و از این موضوع انتقاد کرده بودند؛ سنگ‌هایی که منجر به وارد شدن خسارت به برخی از خودروها نیز شده بود و هنوز معلوم نیست که هدف پرتاب کنندگان آن از این اقدام چه بوده است.

بنابر اعلام این مرکز به محض اعلام گزارش این اقدام در شب گذشته، تیمی از ماموران پلیس پیشگیری و ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به این موضوع را دستور کار خود قرار داده‌اند و در همان دقایق اولیه به سرنخ هایی از عاملان این اقدام دست یافته‌اند.

پلیس پایتخت با اعلام اینکه عاملان سنگ پرانی در بزرگراه غدیر مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، اعلام کرد که «به زودی این افراد از سوی پلیس دستگیر خواهند شد و انگیزه و هدف آنان نیز اعلام می‌شود.»

بنابر گزارش اعلام شده به پلیس دست کم پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین در پی سنگ پرانی در این بزرگراه، دچار خسارت ریالی شدند اما خسارت جانی ناشی از این اقدام گزارش نشده است.

پیش از این نیز در اواخر دی ماه امسال، مردی که با پرتاب سنگ در برخی از بزرگراه‌های تهران منجر به مرگ دو تن و آسیب دیدگی به چندین خودروی عبوری شده بود، بازداشت شد. متهم مدعی شده بود هدفش خالی کردن دل خودش بوده است. همچنین سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت نیز از دستگیری ۱۰ نفر در رابطه با سنگ پرانی در بزرگراه های تهران خبر داده و گفته بود که «بعد از اولین حادثه نگاه ما در حوزه گشت‌های انتظامی تغییر کرد و علاوه بر اقدامات انتظامی و ترافیکی، موضوع مراقبت از رفتارها و افراد و اقدامات مشکوک در محورهای بزرگراهی و پل‌ها و ... نیز در دستور کار تمامی واحدهای گشتی و حتی گشت‌های پلیس راهور قرار گرفت. ما دستورات جدیدی را صادر کردیم و مراقبت‌های ویژه‌ای از سوی گشت‌ها و ماموران ما در حال انجام است تا علاوه بر کار گشت انتظامی، نگاه مراقبتی و ایمنی هم در این مسیرها وجود داشته باشد. »

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید