سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت ایده‌های جدید در جذب مسافران نوروزی گفت که روش های خلاقانه در جذب مسافران نوروزی باید مورد ستاد مرکزی قرار بگیرد.

برای جذب مسافر نوروزی باید خلاقیت به خرج داد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مهدی رجحانی  روز پنجشنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی قزوین افزود: برای معرفی قزوین باید فراتر از شیوه‌های سنتی عمل کرده و به سراغ ظرفیت‌های مدرن جذب مخاطب برویم که دارای برد فرا ملی است.  

وی با اشاره به ظرفیت های بالای قزوین برای جذب گردشگران،اظهار داشت: باید در کنار برنامه ریزی برای جذب گردشگر، رعایت ضوابط و مقررات در توسعه زیرساخت‌های گردشگری مورد توجه جدی باشد.
رجحانی تاکید کرد:  اعضای ستاد خدمات سفر در استان با رویکرد خلاقانه می توانند گردشگران و مسافران عبوری را به استان جذب کنند.  
وی خاطر نشان کرد: در ۲ سال گذشته شیوع کرونا مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده که گاها در شرایط روحی خوبی قرار ندارند و باید در ایام نوروز با ابتکار و امید آفرینی شرایط با نشاطی را برای شهروندان و مسافران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فراهم کرد.  
این مسوول افزود: قزوین یک استان خاص در جریان های ملی است و مسافران ما بیشتر عبوری هستند بنابراین باید  برای جذب این افراد تمرکز لازم را در راه های استان داشته باشیم.  
وی بر استفاده از ظرفیت بیلبوردها در معرفی جاذبه های گردشگری استان در سطح معابر و آزادراه‌ها تاکید کرد و گفت: با توجه به واقع شدن قزوین در شاهراه ارتباطی شمال، جنوب، شرق و غرب کشور و تردد قابل توجه در این محدوده به‌ویژه در ایام نوروز، تعداد بیلبوردهای معرفی جاذبه های استان باید افزایش یابد. 

روش های خلاقانه در جذب مسافران نوروزی به قزوین باید مورد توجه قرار گیرد

رجحانی اضافه کرد: همچنین باید برنامه های نوروزی از  مراکز بین راهی استان شروع تا مراکز استان انتقال یابد.  
وی یاد آور شد: مساجد و نمازخانه های بین راهی برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی باید به شکل مطلوب آماده شوند و ترمیم محورهای منتهی به مراکز گردشگری در استان نیز در دستور کار قرار گیرد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید