طبق گفته معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی بخشی از اختیارات حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به ادارات کل استان‌های کشور مورد تفویض قرار گرفت.

 اختیارات صنایع‌دستی به ادارات استانی تفویض شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پویا محمودیان شامگاه چهارم اسفندماه ۱۴۰۰در حاشیه بازدید از بازارچه صنایع‌دستی واقع در کاروانسرای تاریخی گنجعلیخان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هنرمندان صنایع‌دستی استان کرمان بسیار خلاق، نوآور و توانمند هستند.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عنوان کرد که تنوع بالای رشته ها در استان کرمان بسیار ارزشمند است و بایستی به طراحی محصولات توجه ویژه ای شود و افزود: صنایع‌دستی کرمان سرشار از هنر، زیبایی و ذوق و سلیقه است.
او درباره احتمال ثبت‌شدن پنج شهر صنایع‌دستی استان کرمان در فهرست شهرهای ملی گفت: مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان سعی کرده است که پرونده‌های این شهرها را دقیق و کامل تکمیل کنند و همچنین کارشناسان و داوران نیز گزارشات مبسوطی ارایه داده‌اند و امیدواریم خبرهای خوبی برای اهالی هنرمند و هنردوست کرمانی داشته باشیم.
محمودیان بررسی مشکلات هنرمندان صنایع‌دستی را یکی دیگر از اهداف سفر خود به کرمان دانست و خاطرنشان کرد: با همفکری، راهکارهایی  برای حل مشکلات اتخاذ خواهیم کرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید