آیفون ۱۴ اپل اخیرا وارد مرحله تولید آزمایشی OEM (تولیدکننده تجهیزات اصلی) شده است.

تولید آیفون ۱۴ به کجا رسید؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نخستین مرحله تولید آیفون ۱۴ که به عنوان تولید آزمایشی شناخته می شود، آغاز شد.

در این مرحله شمار اندکی از دستگاهها مونتاژ میشوند تا اطلاعاتی فراهم شود که در مرحله تولید انبوه راهنمایی خواهند کرد. در مرحله تولید آزمایشی ابتدا مشکلات احتمالی در فرآیند تولید شناسایی میشوند و سپس از فرصتهایی برای بهبود کارآمدی استفاده میشود و نهایتا اطلاعاتی مانند شمار دستگاههای تولید شده در هر ساعت جمع آوری شده و پروسه رصد کیفیت مناسب شکل میگیرد.

شرکت اپل سال میلادی گذشته شرکت لاکس شیر (Luxshare) را از یک تامین کننده قطعه به یک مونتاژکننده آیفون ارتقا داد و بخشی از تولید آیفون ۱۳ پرو به این شرکت واگذار شد. مدل پرو مکس همچنان به صورت انحصاری توسط فاکسکان تولید می شود.

با این حال امید این شرکت برای افزایش سفارش تولید آیفون در سال میلادی جاری ممکن است نقش بر آب شده باشد. طبق گزارش یو دی ان، لاکس شیر امسال احتمالا تنها سفارش مونتاژ برای مدل ابتدایی آیفون ۱۴ را دریافت خواهد کرد.

آیفون ۱۴ اپل اخیرا وارد مرحله تولید آزمایشی OEM (تولیدکننده تجهیزات اصلی) شده است. کارخانه چینی لاکس شیر هنوز سفارش خدمات تولید انبوه واردات آزمایشی محصول جدید را دریافت نکرده است و فرصت تولید مدلهای پرو را که سودآورترین مدل برای تولید است را از دست خواهد داد.

تولید آزمایشی محصول پرچمدار اپل اواخر فوریه مانند سالهای پیش آغاز شده و نشان میدهد که روند تولید آیفون ۱۴ تاکنون طبق برنامه پیش رفته است.

بر اساس گزارش وب سایت to۵mac۹، انتظار میرود مدل جدید آیفون طراحی جدید شامل تغییراتی در ظاهر دوربین داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید