پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد پنج محور جشنواره می‌باشند.

برگزاری مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در دوم اسفند ماه ۱۴۰۰ در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس واقع در پارک شمیم پایداری تبریز برگزار می‌شود.

سرهنگ حمید حیدری رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای با اعلام این خبر افزود:  "جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی"، با هدف شناسایی و به‌روزرسانی بانک اطلاعات فعالان فضای مجازی و استفاده از ظرفیت آنان در تهیه محتوای دیجیتال و انتشار در فضای مجازی، هدایت و شبکه‌سازی آنان برای تسریع در نیل به اهداف و برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بیان حماسه های ماندگار دوران پر افتخار دفاع مقدس طراحی و اجرا گردیده است.

پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد پنج محور جشنواره می باشند.

اختتامیه دورره اول جشنواره در دهم تیرماه ۱۳۹۸، دومین دوره در ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ انجام و آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در دوم اسفند ماه ۱۴۰۰ در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس واقع در پارک شمیم  پایداری تبریز با حضور مسئولین کشوری و لشگری برگزار می‌شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، این مراسم به صورت ارتباط تصویری با ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های سراسر کشور برگزار و منتخبین و برگزیدگان بخش‌های مختلف به ادارات کل دعوت و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به  آنها اهداء می‌گردد.

این مراسم از تلویزیون اینترنتی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نشانی www.bonyad-defa.ir/live  نیز بطور زنده پخش می‌شود.

در سومین دوره ۱۴۵۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال که نسبت به دومین دوره ۲۶ درصد و نسبت به دوره اول ۶۰ درصد رشد داشته است.

در این دوره از پدید آورندگان ۱۹ اثر برتر، تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

متناسب بودن آثار با حوزه دفاع مقدس و مقاومت، ایثار و شهادت، رعایت اصول محتوایی، گرافیکی و فنی در تولید آثار، متناسب بودن با ویژگی مورد نیاز برای انتشار در فضای مجازی، موفقیت در جذب و مشارکت مخاطبان از جمله معیارهای ارزیابی آثار توسط کمیته داوران جشنواره بوده است.

رونمائی از پوستر چهارمین دوره جشنواره که به میزبانی استان کرمان و با محوریت اداره کل حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آن استان برگزار خواهد شد از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید