مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی جیرفت، از مصدوم و کشته شدن ۹ نفر در اثر واژگونی خودرو حامل اتباع افغانستانی خبر داد.

واژگونی پراید در محور "یاسوج- اصفهان" با ۱۲ کشته و مصدوم! + تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی خودروی حامل اتباع افغانستانی در محور یاسوج به اصفهان ۸ مصدوم برجای گذاشت.

جهانبخش وحدت نژاد در جمع خبرنگاران افزود: این حادثه رانندگی ساعت ۱۴ و ۳۷ دقیقه روز جمعه در محدوده روستای تنگ سریز و در محور یاسوج _ اصفهان رخ داد.

وی اظهار کرد: بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ جاده ای پاتاوه، شهری پاتاوه، دشت بازار، چیتاب و شهرک صنعتی به محل تصادف اعزام‌ شدند و اولین امبولانس ۲ دقیقه بعد از دریافت گزارش حادثه، بر بالین مصدومان رسید.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۸ نفر مصدوم که توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

گفتنی است که ساعت ۸ و ۳۳ دقیقه صبح روز شنبه ۲۳ بهمن ماه  ۱۴۰۰ در پی برخورد شاخ به شاخ دو دستگاه خودروی پراید و پژو پارس واقع در پل "تنگ سریز" شهرستان بویراحمد و ۱۰ کیلومتری شهر یاسوج در محور "یاسوج- اصفهان" یک نفر فوت و ۱۲ نفر مصدوم برجای گذاشت که از این ۱۲ مصدوم یک نفر راننده خودرو پراید بود و ۱۱ نفر اتباع افغانستانی سرنشین پژو پارس بودند.

تصاویر | افغانی‌کِشی باز هم حادثه‌ساز شد؛ ۲حادثه در یک روز | جا دادن ۱۲ افغانستانی در یک پراید | پراید مچاله شده را بینید

تصاویر | افغانی‌کِشی باز هم حادثه‌ساز شد؛ ۲حادثه در یک روز | جا دادن ۱۲ افغانستانی در یک پراید | پراید مچاله شده را بینید

واژگونی پراید حامل اتباع افاغنه با ۳فوتی و ۹مصدوم

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی جیرفت، از مصدوم  و کشته شدن ۹ نفر در اثر  واژگونی خودرو حامل اتباع افغانستانی خبر داد. 

ابراهیم محمدی  مدیر مرکز حوادث و فوریت های  پزشکی جیرفت با اعلام این خبر گفت:طی تماس تلفنی ساعت ۰۵:۳۲ بامداد جمعه با سامانه اورژانس ۱۱۵  گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پراید حامل اتباع افاغنه در محور محور کهنوج به بندرعباس (حوالی سرراس جنوب کرمان) دریافت شد. 

وی افزود:کارشناسان مرکز ارتباطات با توجه به گزارشات دریافتی و شدت حادثه سریعاً آمبولانس‌های پایگاه سرراس_نودژ_منوجان_بارگاه را  به محل حادثه اعزام کردند و آمبولانس‌های اعزامی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و تکنسین های فوریت های پزشکی پس از رسیدن به صحنه تصادف شروع به اقدامات درمانی اولیه کردند. 

محمدی افزود: این سانحه رانندگی ۹ مصدوم در پی داشت که شامل یک  ایرانی (راننده خودرو) و ۸ مصدوم افغان که ۶ مصدوم از خوردو خارج و متأسفانه سه تن از اتباع افاغنه که دو تن از آنها در صندوق عقب خودرو و یک تن در صندلی عقب محبوس شده‌ بودند جان خود را از دست دادند.

وی گفت :مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط کدهای اعزامی در صحنه جهت ادامه درمان به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج منتقل شدند که احتمال افزایش تعداد سر نشین‌های خودرو به علت متواری شدن وجود دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید