۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
کد خبر: 55335849

در شرق دریای مانش، وزش بادهای شدید سبب اوج گرفتن موج‌های دریا شد. این طوفان سبب اختلال در خطوط ریلی و دریایی خواهد شد.

در شمال اروپا وضع هشدار اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه خبری فرانس ۲۴، پیش بینی ها از وزش بادهای شدید با سرعت ۱۴۰ کیلومتر در ساعت در سواحل شمالی فرانسه حکایت دارد.

این گزارش می افزاید با نزدیک شدن طوفان «یونیس» پنج منطقه همچنان در وضع هشدار قرمز قرار دارند و در شرق دریای مانش، وزش بادهای شدید سبب اوج گرفتن موج‌های دریا شد. این طوفان سبب اختلال در خطوط ریلی و دریایی خواهد شد.

موج‌های سهمگین دریا سبب شده است شیشه‌ قایق ها شکسته و با فراگرفتن آب در کف قایق، موجب هراس مسافران شود و از ترس پناه بگیرند. روز گذشته طوفان، شهر هامبورگ در شمال آلمان را در نوردید و بادهایی با سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت این شهر را فراگرفت.

این طوفان ها سبب اختلال در تردد قطارها و تعطیلی مدارس شد. در سوی دیگر در مرز لهستان نیز خسارت‌ها قابل توجه بود. صدها خانه از بین رفت و درختان از جا کنده شدند. یک شهروند لهستانی گفت: خانه ها در حال فرو ریختن بود و از آسمان سنگ می‌بارید. همه این اتفاقاتی که شاهدش بودیم چند ثانیه‌ بیشتر طول نکشید. گردباد بود. حالا پس از شمال اروپا، نوبت فرانسه است که تحت تأثیر این طوفان قرار گیرد. هم اکنون بسیاری از مناطق اوت-فرانس و نورماندی در وضع هشدار قرار گرفته اند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید