راه‌های بدون زحمتی هم برای کاهش وزن بدون گرفتن رژیم و کالری شماری وجود دارد؛ در این مطلب با چند ترفند و راه ساده برای لاغری بدون رژیم غذایی آشنا می‌شوید.

با این چند راه ساده بدون زحمت تا عید نوروز لاغر شوید

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، روزنامه انگلیسی The Sun راه‌های بدون زحمتی را برای کاهش وزن بدون گرفتن رژیم و کالری شماری، ارائه کرده است. به خوانندگان از جمله توصیه شده که یک آینه بالای میز آشپزخانه نگه دارند تا به این شکل به انتخاب‌های غذایی سالم‌تر کمک شود.

این نشریه به مطالعه‌ای اشاره می‌کند که نشان می‌دهد مردم اگر در اتاق آینه‌دار غذا بخورند، سالادهای میوه را به کیک‌های شکلاتی ترجیح می‌دهند و به اندازه یک‌سوم کمتر غذا می‌خورند و حین غذا خوردن مراقب خود هستند.

از دوستداران شیرینی‌جات خواسته شد که شیرینی‌های بسته‌بندی شده را ترجیح دهند، استدلالی که به نفع این ایده توسط یک مطالعه سوئیسی منتشر شده در مجله Appetite ارائه شده است. طبق داده‌ها، کسانی که شیرینی دوست دارند، اگر این شیرینی‌جات در سلفون پیچیده شوند، به اندازه کمتری آنها را می‌خورند. شرکت‌کنندگان در آزمایش، پنج آبنبات بسته‌بندی نشده در مقایسه با سه و نیم آبنبات بسته‌بندی شده خوردند.

نکته مفید دیگر برای کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند این است که فقط از بشقاب‌های کوچک غذا بخورند. فرض بر این است که از این طریق می‌توانید مغز خود را فریب دهید تا فکر کند در بشقاب غذای زیادی وجود دارد، چون همین اندازه غذا در یک بشقاب بزرگتر کمتر به نظر می‌رسد.

علاوه بر این، به خوانندگان توصیه شد که برای صبحانه به جای غلات و ساندویچ، تخم مرغ بخورند، ناهار را با سوپ‌های خوشمزه اما نه سنگین شروع کنند، نوشیدنی‌های رژیمی گازدار را کنار بگذارند، بیشتر بخوابند و مهمتر از همه، در دمای بالاتر از ۲۰ درجه غذا نخورند.

همجنین نباید ایستاده غذا خورد و از تماشای تلویزیون و خواندن شبکه‌های اجتماعی هنگام غذا خوردن امتناع ورزید. همچنین روشن کردن موسیقی آرامش‌بخش از پرخوری جلوگیری می‌کند، چون دانشمندان ثابت کرده‌اند که مردم با همراهی این نوع موسیقی ۵۴ درصد کمتر غذا می‌خورند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید