رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برای آزادی این زندانیان در مجموع پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک مالی شده است.

آزادی ۳۸۷ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در اردبیل

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: امسال در مجموع ۳۸۷ زندانی جرایم غیرعمد و مالی با حمایت خیرین و ستاد دیه از زندان‌های این استان آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو روز پنجشنبه در آیین آزادسازی ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل گفت: برای آزادی این زندانیان در مجموع پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک مالی شده است.

وی افزود: علاوه بر کمک مالی خیرین و ستاد دیه استان، بخشی از بدهی زندانیان توسط شاکیان بخشیده شد تا زمینه آزادی آنها فراهم گردد.

وی اظهار کرد: تلاش می شود در آستانه عید نوروز تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی آزاد شده و به کانون گرم خانواده‌هایشان برگردند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: از سال گذشته اجرای طرحی با همکاری هیات امنای مساجد در استان با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان به ازای هر مسجد آغاز شده است.

حجت‌الاسلام کثیرلو با بیان اینکه مردم خیراندیش و نیکوکار دار الارشاد اردبیل همواره گره‌گشای مشکلات یکدیگر بوده‌اند، اضافه کرد: امیدواریم مردم و خیرین ستاد دیه استان را بیش از پیش در طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی یاری کنند.

وی کمک به همنوعان و دستگیری از نیازمندان را توفیق الهی دانست و ادامه داد: با آزادی زندانی بسیاری از مشکلات خانواده آنها حل شده و ناهنجاری های اجتماعی کاهش می یابد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید