به گفته سخنگوی ستاد کرونا خوزستان، یک هزار و ۳۸۰ بیمار جدید طی شبانه‌روز گذشته در این استان شناسایی شدند.

۱۳۸۰ بیمار کرونایی در خوزستان شناسایی شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سخنگوی ستاد کرونا خوزستان از شناسایی یک هزار و ۳۸۰ بیمار جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: این میزان نسبت به روز قبل از آن ۵۳۸ نفر کمتر است. 

دکتر سیدمحمد علوی بامداد پنجشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ هزار و ۹۶ بیمار کرونایی به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های استان مراجعه کردند که در این بازه زمانی ۸۸ بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند که نسبت به روز قبل ۴۸ نفر کمتر شده است.

سخنگوی ستاد کرونا خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ نفر از هم استانی های عزیزمان به دلیل ابتلا به کرونا، جان باختند که این میزان نسبت به روز قبل یک مورد کمتر بوده است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته میزان بیماران سرپایی، بستری ها و مرگ و میر در استان سیر کاهشی داشت و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

علوی با بیان اینکه تعداد بیماران بهبود یافته در شبانه روز گذشته ۲ هزار و ۳۴۶ نفر بوده که نسبت به روز قبل ۳۱۸ مورد افزایش داشته است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۳۲ هزار و ۶۷۲ نفر بهبود بافته اند.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون در مراکز تجمیعی افزود: در حال حاضر ۸۴.۷ درصد از جمعیت هدف استان یک دُز، ۷۱.۸ درصد ۲ دُز و ۲۷.۶ درصد سه دُز واکسن تزریق کرده اند.

علوی در خصوص رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در پروازهای مسافری گفت: انتظار داریم هنگام صادر کردن بلیط هواپیما، از مسافرین کارت واکسیناسیون درخواست و از بیمار نبودن آنها مطمئن شوند همچنین هنگام سوار شدن در هواپیما باید کارت واکسیناسیون رویت شود که متاسفانه هیچ کدام از این مراحل انجام نمی شود.

در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، هشت شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید