ساعت ۲۰ شب گذشته در پی برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با عابر پیاده در ابتدای محور کاشمر به خلیل‌آباد، یک مرد حدود ۶۰ ساله به‌ علت ضربه شدید وارد شده در محل حادثه فوت کرد.

مرگ دردناک عابر پیاده بر اثر برخورد با خودروی ۲۰۶ در کاشمر

به گزارش سلام نو، سرگرد مهدی افتاده در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: پس از اعلام تصادف خودرو با عابر پیاده در محور کاشمر به خلیل‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این موضوع موجب شد بلافاصله پلیس‌ راه کاشمر به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شود.

وی اظهار کرد: در بررسی صحنه تصادف این حادثه که در ساعت ۲۰ شب گذشته بین یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با عابر پیاده در ابتدای محور کاشمر به خلیل‌آباد رخ داد، یک مرد حدود ۶۰ ساله به‌ علت ضربه شدید وارد شده در محل حادثه فوت کرد.

فرمانده پلیس‌ راه کاشمر با بیان این که عدم تأمین روشنایی لازم محور از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین عدم توجه به جلوی خودروی پژو ۲۰۶ علت اصلی این حادثه بوده، بیان کرد: علی‌رغم‌ اینکه بارها از متولیان خواسته شده نسبت به تامین روشنایی این محور اقدام کنند اما تا کنون اتفاقی نیفتاده است.

وی با ابراز تاسف از اینکه این بی‌توجهی‌ها موجب شده تا به مرور این محور تبدیل به کشتارگاه شود، گفت: از ابتدای سال جاری تا مهر ماه ۴۵ تا ۵۰ درصد فوتی محورهای مواصلاتی منطقه مربوط به محور خلیل‌آباد بوده که رقم بالایی به حساب می‌آید.

افتاده عنوان کرد: هر چند به خاطر تردد و تصادفات بسیار و همچنین دسترسی‌های غیرمجاز به این محور در محدودیت سرعت ایجاد شده و با ۱۰ کیلومتر کاهش به ۹۵ کیلومتر در ساعت رسید اما همچنان شاهد تصادفات شدیدی در این محور هستیم.

وی ادامه داد: بالغ‌ بر ۸۰ درصد تصادفات و حوادث محور خلیل‌آباد در شب اتفاق افتاده است. قطعا تأمین روشنایی محور خلیل‌آباد تأثیر به‌سزایی در کاهش تصادفات دارد.

فرمانده پلیس‌ راه کاشمر در پایان به رانندگان توصیه کرد: رانندگان ضمن رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه از توجه بی‌مورد به محیط اطراف خود و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی اجتناب کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید