سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: انبار احتکار کالاهای اساسی به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

کشف انبار احتکار کالاهای اساسی در مهاباد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد توحیدی روز سه شنبه افزود: در پی کسب خبری مبنی بر انباشت و نگهداری مقادیر قابل توجهی اقلام اساسی توسط شخصی در یک باب انباری در سطح شهرستان مهاباد،  بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل انباشت کالاهای اساسی شده و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از انبار شناسایی شده ۸۵ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی، ۵۰ تن گندم و ۱۰ تن نخود که به صورت غیر مجاز دپو شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده هفت میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده و در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

سرهنگ توحیدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و با تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید