رسانه های عربستانی از بسته شدن پرونده شکایت النصر از پرسپولیس خبر دادند و نوشتند این پروند در دادگاه حکمیت ورزش بسته و مختومه شده است.

مختومه شدن پرونده شکایت النصر از پرسپولیس در CAS

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، شکایت باشگاه النصر از تیم پرسپولیس به بازی دو تیم در جریان دیدار آنها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز می گردد، جایی که سرخ پوشان تهرانی موفق شدند تیم پرمهره و خوب عربستانی را شکست داده و به مرحله بعدی راه یابند.

در ماجرای این بازی که در سال ۲۰۲۰ برگزار شد،‌مسئولان النصر با طرح شکایت از باشگاه پرسپولیس در پی اثبات تخلف نماینده ایران بودند اما بعد از گذشت نزدیک به دو سال از طرح این شکایت هنوز پاسخی از سوی دادگاه حکمیت ورزش اعلام نشده است.

دادگاه حکمیت ورزش پیش از این هفت بار صدور رای نهایی در خصوص این بازی را به تعویق انداخته و قرار است طبق آخرین اعلام رای نهایی خود را دو هفته دیگر و به صورت رسمی اعلام کند.

با این وجود نشریه های عربستانی اعلام کردند دادگاه حکمیت ورزش(CAS) پرونده شکایت باشگاه النصر علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و باشگاه پرسپولیس در زمینه حضور غیرقانونی برخی از بازیکنان تیم ایرانی را مختومه اعلام کرده و با این حساب باشگاه النصر در این طرح دعوی شکست خورده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید