رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وام‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی از ابتدای اسفند به حساب دانشجویان واریز خواهد شد.

زمان پرداخت وام‌های دانشجویی نیمسال دوم  اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از شبکه خبر،مسعود گنجی درباره پرداخت این تسهیلات دانشجویی تصریح کرد: وام شهریه نیمسال دوم پس از ثبت نام نهایی و تایید دانشگاه به دانشجویان پرداخت خواهد شد و تا زمانی که ثبت نام دانشگاه به اتمام نرسیده، صندوق رفاه دانشجویان امکان پرداخت وام به دانشجویان را نخواهد داشت.

گنجی در خصوص زمان پرداخت وام‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی تاکید کرد: دانشگاه‌ها با توجه به وضعیت کرونا زمان بیشتری را برای تایید اسامی دانشجویان دارند که بایست تا اول اسفند فهرست اسامی تایید شده اولیه را به صندوق رفاه دانشجویان ارسال نمایند تا امکان پرداخت وام‌های دانشجویی از ابتدای اسفند فراهم شود.

به گزارش صندوق رفاه دانشجویان، وی افزود: اگر تایید اسامی قبل از پایان سال باشد وام‌ها نیز پرداخت خواهد شد؛ در غیر این صورت پرداخت وام‌ها از نیمه فروردین سال آینده اغاز خواهد شد که اولویت پرداخت وام با دانشجویانی خواهد بود که زودتر ثبت نام می‌کنند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: وام‌های دانشجویان متقاضی به طور کامل پرداخت خواهد شد و اعتبار پیش بینی شده برای نیمسال دوم حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید