قیمت عروسک در روز ولنتاین هم قیمت پراید شد. برخی فروشگاه‌های آنلاین یک خرس بزرگ ولنتاین را با قیمت ۴۴ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان می‌فروشند.

قیمت عروسک ولنتاین نصفِ قیمت پراید شد! / هر کیلو کیک قرمز ولنتاین ۲۲۰ هزار تومان / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، امروز به مناسبت روز ولنتاین فروشگاه‌های خرازی عروسک‌هایی مانند خرس، بادکنک و جعبه برای تزئین خوراکی‌ها می‌فروشند. در این روز به دلیل افزایش تقاضا قیمت برخی محصولات مانند خرس و شکلات هم گران می‌شود.

به عنوان مثال قیمت شکلات ۳۶ عددی هوبی ۱۹۹ تا ۲۹۰ هزار تومان است. هر کیلو کیک قرمز ولنتاین هم با قیمت ۹۰ تا ۲۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود. برخی فروشگاه‌های آنلاین هم یک خرس بزرگ را هم قیمت پراید می‌فروشند.

طبق گفته رئیس اتحادیه قنادان، فروش کیک قرمز در روز ولنتاین در سال‌ گذشته ممنوع بود. اما آیا این ممنوعیت امسال هم ادامه دارد؟ رئیس اتحادیه قنادان به تجارت‎‌نیوز می‌گوید: سال‌های قبل اماکن نامه‌ای را مبنی بر ممنوعیت فروش کیک قرمز به اتحادیه ابلاغ می‌کرد اما امسال خبری از اعمال طرح‌های ممنوعه نبوده است.

علی بهره‌مند توضیح داد: به مناسب روز ولنتاین تقاضا برای خرید کیک و شیرینی وجود دارد اما با این افزایش قیمت‌ها همه نمی‌توانند کیک یا شیرینی بخرند. قیمت مواد اولیه آنقدر بالا رفته است که تولید و فروش کیک سخت شده است.

قیمت عروسک ولنتاین نصفِ قیمت پراید شد! / هر کیلو کیک قرمز ولنتاین ۲۲۰ هزار تومان / عکس

روز ولنتاین به دلیل افزایش تقاضا قیمت برخی محصولات مانند خرس و شکلات افزایش پیدا می‌کند

تعطیلی ۳۶۷ شیرینی‌فروشی در یک سال!

این فعال صنفی بیان کرد: مردم به نان شب محتاج هستند و بنابراین سمت خرید شیرینی و کیک نمی‌روند. تمام تلاشمان این است که قیمت شیرینی و کیک را برای مردم افزایش ندهیم اما با توجه به افزایش قیمت‌ها و گرانی چشمگیر روغن نمی‌توانیم به قنادان بگوییم که قیمت شیرینی را افزایش ندهید.

بهره‌مند با اشاره به تاثیر افزایش قیمت‌ها بر روند کسب و کار قنادان گفت: در یک سال اخیر ۳۶۷ نفر از قنادان پروانه کسب و کارشان را باطل کردند و این تعطیلی‌ها در یک سال فاجعه است.

براساس این گزارش سال ۹۸ فروش بادکنک در روز ولنتاین ممنوع شد. سال گذشته هم فروش کیک قرمز را ممنوع شده بود. امسال اما خبری از ممنوعیت‌ها نیست و گویا برخی از دستگاه‌های اجرایی بی‌خیال این ماجرا شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید