شبکه نمایش اعلام کرد: متاسفانه براساس تشخیص اشتباه صدابردار برج میلاد در شناخت منبع اختلال صدا، خروجی ارسالی به واحد سیار تلویزیونی صدا و سیما قطع شد و موجب قطع صدا در پخش تلویزیونی صدا و سیما شد.

علت قطع شدن صدای شبکه نمایش حین پخش اختتامیه جشنواره فیلم فجر چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، شبکه نمایش در اطلاعیه‌ای درباره علت قطع صدا در پخش زنده مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر توضیح داد

 این اطلاعیه درباره علت اصلی قطع صدا از آنتن زنده چنین توضیح داده شده است: «نویز یا اختلال صدا در تمام مدت زمان برنامه های پوشش دهنده مراسم اختتامیه، اعم از رادیویی و تلویزیونی و شبکه‌های اجتماعی وجود داشته است. متاسفانه براساس تشخیص اشتباه صدابردار برج میلاد در شناخت منبع اختلال صدا، خروجی ارسالی به واحد سیار تلویزیونی صدا و سیما قطع شد و موجب قطع صدا در پخش تلویزیونی صدا و سیما شد. همچنین پس از این اتفاق قطع برق رخ داده در بخشی از برج میلاد نیز موجب قطع پخش زنده شبکه های رادیویی به مدت پنج دقیقه شد.

وجود گروه های مختلف تولید برنامه خارج از صداوسیما برخلاف قوانین پخش برنامه های ملی تحت عناوین حامی مالی و … و ضعف تیم صدابرداری محل برگزاری اختتامیه علاوه بر بی نظمی معمول در برنامه هایی از این دست زمینه ساز این اتفاق بوده که امید است با هماهنگی های بین دستگاه‌های متولی شاهد تکرار آن در  مراسم های مشابه نباشیم.»

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید