۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
کد خبر: 55334588

دلار آزاد امروز اندکی افزایش قیمت را تجربه کرد و در ساعاتی به کانال ۲۷هزارتومان نیز صعود کرد.

صعود دلار به کانال ۲۷هزارتومان

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادآنلاین، بازار ارز این هفته را درحالی آغاز کرد که چه در بازار آزاد و چه در صرافی‌های رسمی و صرافی ملی افزایش قیمت را تجربه کردند.

در معاملات صبح در حالی دلار در قیمت ۲۶هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد که تا ظهر به کانال ۲۷هزار تومان نیز افزایش یافت و تا ساعت بعد از ظهر به قیمت بیش از ۲۷هزار و ۱۰۰ تومان هم رسید. اما در ادامه دلار دوباره به کانال ۲۶هزار تومان بازگشت و تا لحظه نگارش این گزارش در قیمت ۲۶هزار و ۸۵۰ تومان معامله می شود. به نظر می رسد که با شرایط فعلی دلار ۲۷ هزار تومانی خریدار ندارد و تقاضای دلار در قیمت های بالا، پایین است؛ نمودار زیر روند قیمت دلار را در ساعات امروز نشان می دهد:

0

به این ترتیب دلار آزاد که هفته گذشته در میانه کانال ۲۶هزارتومان آرام گرفته بود دیروز به محدوده قیمتی ۲۶هزار و ۸۰۰تومان رسید و امروز نیز در معاملات صبح حتی به کانال ۲۷هزارتومان نیز صعود کرد. با این وجود در معاملات عصر نسبت به دیروز تغییری نداشت و به قیمت ۲۶هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

00

همچنین طبق اعلام کانون صرافان، دلار با قیمت ۲۵هزار و ۷۱تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۶۷تومان برای فروش معامله می‌شود. روز گذشته این اسکناس در قیمت ۲۵هزار و ۳۶۹هزارتومان برای فروش و ۲۵هزار و ۸۸تومان برای خرید قیمت خورده بود.

000

یورو نیز در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۸هزار و ۶۶۲تومان برای خرید و ۲۹هزار و ۶۷تومان برای فروش قیمت خورده است. یورو روز شنبه در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۸هزار و ۶۱۴تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۹۵۰تومان برای فروش معامله می‌شد.

همچنین دلار در صرافی ملی اندکی کاهش قیمت داشته است و ۲۵هزار و ۲۳۴تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۹۸۳تومان برای خرید قیمت خورده است. روز گذشته این اسکناس در صرافی ملی با قیمت ۲۵هزار و ۲۹۴تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۴۲تومان برای خرید معامله می‌شد.

یورو هم در این صرافی با حدود ۲۰۰تومان افزایش قیمت مواجه شد و ۲۸هزار و ۸۹۴تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۶۰۶تومان برای خرید قیمت خورده است.

در شرایط فعلی که مذاکرات در جریان است، هر خبری که می‌تواند نوسان اندکی به بازار ارز بدهد اما در این بین، آنچه بیش از همه میان معامله‌گران امیدوارند و ارزیابی اظهارات طرفین مذاکرات نیز بر آن تاکید می‌کنند، دستیابی به توافق است و به همین دلیل است که دلار آزاد با وجود نوسانات همچنان در کانال ۲۶هزارتومان جاخوش کرده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید