محمد حسین مهدویان ساعتی پیش پستی در اینستاگرام منتشر کرد و به نوعی از این جشنواره خداحافظی کرد.

خداحافظی دو کارگردان مشهوری سینمای ایران با جشنواره فیلم فجر

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، رضا میرکریمی و محمد حسین مهدویان دو کارگردان مشهوری سینمای ایران با انتشار متن‌هایی مبهم از جشنواره فیلم فجر خداحافظی کردند.

 رضا میرکریمی و محمد حسین مهدویان دو کارگردان مشهوری سینمای ایران با انتشار متن‌هایی مبهم از جشنواره فیلم فجر خداحافظی کردند. جشنواره ای که شب گذشته اختتامیه چهلمین دوره آن برگزار شد.

سید رضا میرکریمی کارگردان مطرح سینمای ایران که به خاطر فیلم «نگهبان شب»، جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد، با انتشار پستی در اینستاگرام خود، تلویحا اعلام کرد که برای همیشه با جشنواره فجر خداحافظی کرده است.

او در صفحه اینستاگرامش نوشت: «سیمرغ آخر و جشنواره‌ای که دیگر نیست... .»

رضا میرکریمی یکی ازپرافتخارترین کارگردانان جشنواره فجر است که با فیلم‌هایی چون «خیلی دور خیلی نزدیک»، «کودک و سرباز»، «به همین سادگی» و «زیر نورماه» چندین جایزه این جشنواره در کارنامه‌اش دارد.

محمد حسین مهدویان هم ساعتی پیش پستی در اینستاگرام منتشر کرد و به نوعی از این جشنواره خداحافظی کرد. او هفت دوره متوالی در این جشنواره حضور داشته و موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است. 

مهدویان نوشت: "جشن‌واره فیلم فجر برای من تمام شده. از دوران حضورم در جشن‌واره یادگارهای زیادی دارم. بیش‌تر از دو سیمرغی که گرفته‌ام. خاطرات بدش را از خودم دور می‌کنم تا جشن‌واره را با خوشی‌هاش به یاد بیاورم و همیشه برایم زیبا باقی بماند. تا همین‌جا و همین‌قدر برایم کافی است. حالا دیگر سودایی در سر ندارم. فقط شوق سینماست که خالص‌تر از قبل وسوسه‌ام می‌کند." 

مهدویان با فیلم مرد بازنده در جشنواره امسال حضور یافت که انتقادات زیادی را در پی داشت و موفقیتی کسب نکرد. 

پیش از جشنواره امسال مسعود کیمیایی نیز از حضور در جشنواره انصراف داده بود. 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید