فتوحی گفت: طبق آخرین پیگیری، تیم امداد هلال احمر به کوهنوردان رسیده و نسبت به گرم کردن محیط، ایزوله و تغذیه کوهنوردان اقدامات لازم را انجام داده اند.

نجات ۱۶ کوهنورد مفقود شده در گردنه ایلوند

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: کوهنوردان مفقود شده در گردنه ایلوند واقع در مرز شهرستان آبیک و طالقان نجات یافته و در حال حاضر وضعیت جسمانی آنها مساعد است.

حامد فتوحی، سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک اظهارکرد: تیم ۱۶نفره کوهنوردی قزوینی دیروز در راه برگشت به سمت گردنه ایلوند منطقه مشترک بین شهرستان آبیک و طالقان، با معدن متروکه ای بین زیاران و خورانک مواجه شده و متوجه می‌شوند مسیر برگشت آنها اشتباه بوده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: این تیم کوهنوردی با مسئولان هیات کوهنوردی استان قزوین تماس گرفته و درخواست کمک می‌کنند و به محض اطلاع، تیم‌های امدادی از شهرستان آبیک شامل ۲ تیم هلال احمر به منطقه اعزام می‌شوند.

فتوحی گفت: طبق آخرین پیگیری، تیم امداد هلال احمر به کوهنوردان رسیده و نسبت به گرم کردن محیط، ایزوله و تغذیه کوهنوردان اقدامات لازم را انجام داده اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک بیان کرد: در ارتفاعات منطقه گردنه ایلوند میزان برف به ۲ تا ۲.۵ متر رسیده بود و همین امر امدادرسانی را با تاخیر مواجه کرد که خوشبختانه عملیات امداد و نجات مطلوب بوده و این عملیات با موفقیت به پایان رسید.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید