آیا دنبال پهپاد یا رباتی هستید که بتواند در زیر سطح اقیانوس عمل کند؟ QYSEA، دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. این ربات هوشمند به ویژه برای حرفه ای‌های حوزه تجاری و صنعتی مفید است.

رونمایی از ربات هوشمند ویژه ماموریت‌های زیر اب / تصویر

آیا دنبال پهپاد یا رباتی هستید که بتواند در زیر سطح اقیانوس عمل کند؟  QYSEA،    دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید.  این ربات هوشمند به ویژه برای حرفه ای‌های حوزه  تجاری و صنعتی مفید است.

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، این روزها، شاهد تعداد زیادی ربات‌های جالب هستیم، با این حال، همه این‌ها یک ویژگی مشترک دارند: آن‌ها برای عملکرد در خشکی طراحی شده اند.  اینجاست که QYSEA    خود را از بقیه متمایز می‌کند.  

بیایید نگاهی به این ربات جالب جدید بیندازیم و ببینیم چه چیزی دارد که رقبای آن ندارند. قابلیت تعیین کننده ربات QYSEA    این است که می‌تواند به جای زمین از محیط‌های زیر آب عبور کند.  این یک ربات در کلاس حرفه‌ای با مجموعه‌ای عظیم از ابزارها و ویژگی‌های داخلی است.

این ربات به کاربران این امکان را می‌دهد که ماموریت‌ها و عملیات‌ها را بسیار موثرتر انجام دهند.   وظایف و برنامه‌های کاربردی مبتنی بر آب فراوانی وجود دارد که این ربات    در آن‌ها مفید خواهد بود.

این ربات، طیف گسترده‌ای از حرکت و شارژ اختیاری در خشکی را به ارمغان می‌آورد. ربات QYSEA  قادر به دور زدن راحت است.  این به دلیل توانایی آن در حرکت تا ۳ گره و حرکت همه جانبه ۳۶۰ درجه است.  

در حالی که شارژ سریع و ایمن را ارائه می‌دهد، یک گزینه اضافی برای سیستم منبع تغذیه در خشکی وجود دارد.  این یک راه عالی برای گسترش راه‌هایی است که می‌توان از طریق آن در ماموریت‌ها عمل کرد،  مجموعه‌ای از فناوری‌های دوربین برای دریافت بهترین تصاویر بصری است.

دوربین این ربات از نوع ۱۲ مگاپیکسلی با لنز زاویه دید ۱۶۶ درجه‌ای دارد. این دوربین قادر به تولید ویدیو با کیفیت ۴K UHD است و می‌تواند در ۲۴۰ فریم در ثانیه فیلم برداری کند.  حتی از فرمت DNG (RAW) نیز پشتیبانی می‌شود.  در نهایت، یک اسلات کارت SD امن برای پشتیبان گیری از اطلاعات در دسترس است، این محصول دارای قابلیت سازگاری با ابزار است که برای انجام کارها عالی است

یکی از مزایای ربات زیر آب QYSEA این است که با ابزار کاربردی سازگاری برای کمک در طول مسیر ارائه می‌شود.  به عنوان مثال، یک رابط برنامه افزودنی چند ابزار Q-IF وجود دارد که به شما امکان می‌دهد ابزارهای خاص صنعت را به هم متصل کنید تا همیشه بتوانید FIFISH V۶ EXPERT را دقیقاً با آنچه برای تکمیل اهداف نیاز دارید، تجهیز کنید.

از دوربین‌های اضافی گرفته تا ابزارهای اندازه گیری و دستکاری، این‌ها تنها تعدادی از گزینه‌هایی هستند که در اختیار دارید.  چراغ‌های  ال‌ای‌دی ۶۰۰۰ لومنی نیز وجود دارد، اما فرض می‌کنیم در صورت تمایل می‌توانید نور اضافی اضافه کنید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید