رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: در روز جمعه (۲۲ بهمن‌ماه) گستره بارش‌ها بیشتر می‌شود و ارتفاعات استان‌های چهار محال و بختیاری، اصفهان و شرق لرستان بسیار خطرناک خواهد بود.

هشدار مهم برای کوهنوردان درباره سقوط بهمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارش برف، وزش باد و احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات گفت: از بعد از ظهر پنجشنبه تا شنبه (۲۱ تا ۲۳ بهمن‌ماه) شرایط جوی رشته‌ کوه‌های البرز و زاگرس به‌گونه‌ای است که به کوهنوردان توصیه می‌شود از کوهنوردی خودداری کنند.

صادق ضیاییان افزود: از فردا (۲۱ بهمن‌ماه) سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و انتظار داریم استان‌های لرستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و گیلان بارش‌هایی دریافت کنند. بارش‌های خفیفی نیز برای ارتفاعات رشته کوه البرز در استان‌های تهران و البرز پیش‌بینی شده است. بارش‌ها در ارتفاعات البرز به‌ویژه از فردا شب (۲۱ بهمن‌ماه) شروع می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: در روز جمعه (۲۲ بهمن‌ماه) گستره بارش‌ها بیشتر می‌شود و ارتفاعات استان‌های چهار محال و بختیاری، اصفهان و شرق لرستان بسیار خطرناک خواهد بود همچنین بارش در استان‌های لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردیبل، زنجان، قزوین، البرز و تهران، گیلان و مازندران همچنین ارتفاعات شمال شرق خوزستان بارش داریم.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: بارش‌ها در روز شنبه (۲۳ بهمن‌ماه) برای  شمال استان بوشهر، خوزستان، کهگیلویه  و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، گیلان و مازندران،اصفهان، یزد، شمال کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی و رشته کوه البرز حدفاصل استان‌های تهران ، البرز و قزوین پیش‌بینی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید