دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال با پیروزی و صعود آبی‌پوشان خاتمه یافت.

صعود استقلال به مرحله بعدی جام‌حذفی با گیتارِ امیرارسلان/ پیکان صفر - استقلال ۱

به گزارش سلام نو به نقل از دانا؛در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم فوتبال استقلال تهران با برد یک بر صفر مقابل تیم پیکان تهران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافت .

تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال طی دیداری معوقه در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، از ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه - ۱۹ بهمن‌ماه) و در ورزشگاه پاس اکباتان به مصاف یک‌دیگر رفتند.

پیکانی‌ها طی چند فصل اخیر به یک بازنده مطلق در برابر آبی‌پوشان تبدیل شده بودند و پیش‌بینی می‌شد شاگردان فرهاد مجیدی در این دیدار کار سختی نداشته باشند؛ اتفاقی که خلاف آن پیش آمد.

خودروسازان با تمام قوا از نیمه نخست وارد میدان شده و بارها دروازه علی‌رضا رضایی را مورد تهدید قرار دادند. البته استقلالی‌ها هم مقابل سنگربان پیکان بارها دچار مشکل شدند.

هر چه بازی به دقایق پایانی نزدیک‌تر می‌شد، عطش و میل گل‌زنی هر دو تیم بالاتر می‌رفت و هم استقلال و هم پیکان بارها دروازه یک‌دیگر را مورد حمله قرار دادند اما در نهایت ۹۰ دقیقه معمول؛ کار به ۲ زمان ۱۵ دقیقه‌ای اضافه رسید.

در ابتدای همین نیمه نخست وقت‌های اضافه و توسط امیرارسلان مطهری، باز هم این بازیکن تعویضی دروازه رقیب را به زیبایی هرچه تمام‌تر گشود تا جان فرهاد مجیدی و هم‌بازیانش را نجات دهد.

پس از این گل شاگردان سیدمجتبی حسینی چندین بار به شکل جدی دروازه استقلال را تهدید کردند که سنگربان جوان آبی‌ها با واکنش‌های بسیار عالی مانع از دریافت گل تساوی شد.

پیکان صفر

گل: -

استقلال ۱

گل: امیرارسلان مطهری ۹۲

ترکیب پیکان: فرهاد مجدکرمانشاهی، امیرحسین جدی، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمدعلی فرامرزی، محمدجواد آزاده، ایمان اکبری، مجتبی حقدوست، محمدحسین فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید