اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در مورد فیلم پخش شده از برگزاری جشن در یکی از امامزاده‌های استان توضیحاتی را ارائه داد.ند.

ماجرای جنجالی جشن دهه فجر در یکی از امامزاده‌های اصفهان چه بود؟
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب ، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در مورد فیلم پخش شده از برگزاری جشن در یکی از امامزاده‌های استان توضیحاتی را ارائه داد که در این توضیحات آمده است: «در پی انتشار فیلمی از همخوانی دانش‌آموزان دختر در یکی از امامزاده‌های اصفهان و تحقیق در این زمینه مشخص شد که مدرسه دخترانه همجوار امامزاده به دلیل محدودیت فضا تقاضای برگزاری جشن در سالن مجاور امامزاده را داشته است که با پافشاری یکی از اعضای هیئت‌امنا این درخواست اجابت می‌شود، اما به دلیل برودت هوای سالن دانش‌آموزان به حرم اصلی امامزاده منتقل می‌شوند که البته مدیر مدرسه مذکور مکررا بابت این اتفاق عذرخواهی کرده است.

بدیهی است که مسئولیت اجرای این جشن به طور کامل با مدرسه دخترانه بوده و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان هیچ دخل و تصرفی در محتوای برنامه‌های آن نداشته است و امامزاده نیز فقط میزبان این جشن بوده است.

با این حال اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با افراد خاطی در این زمینه که با سهل‌انگاری موجبات مراعات نکردن حرمت امامزاده را فراهم کره‌اند با هدف جلوگیری از تکرار این اتفاق برخورد قانونی خواهد کرد».

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید