در این مراسم حسین منصوری، استاندار تهران، سینا کلهر، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان، محمد شروین اسبقیان، رییس فدراسیون جانبازان و معلولان و علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران حضور داشتند.

تجلیل از مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی استان تهران

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در مراسمی که امروز(سه‌شنبه ۱۹ بهمن) در سالن آمفی تئاتر استانداری تهران برگزار شد، از داود علیپوریان و صادق بیگدلی (والیبال نشسته)، حامد صلحی‌پور و روح الله رستمی (پاراوزنه‌برداری)، وحید نوری(جودو نابینایان و کم بینایان)، سجاد گنج‌زاده(کاراته) و علی داوودی (وزنه برداری) به همراه مربیان‌شان تجلیل شدند.

در این مراسم حسین منصوری استاندار تهران، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان، محمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان و علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران حضور داشتند.

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مراسم گفت: سهم ورزشکاران تهران از مدال‌های المپیک توکیو ۲۲ درصد بود و تعداد ۱۷ ورزشکار در آن رویداد حضور داشتند. هم‌چنین از ۶۲ ورزشکار اعزامی به پارالمپیک، ۸ نفر از تهران بودند که ۴ طلا و یک نقره سهم مدال‌آوران این استان بود.

وی افزود: تلاش بر این است که تعداد ورزشکاران و تعداد مدال‌های استان تهران را در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس افزایش دهیم.

در این مراسم از سوی مقام معظم رهبری ۴ سکه به مدال آوران طلایی، ۳ سکه به مدال آوران نقره به همراه انگشتر و چفیه به ورزشکاران اهدا شد.

هم‌چنین از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز ۳ سکه به مدال‌آوران پارالمپیک استان تهران اهدا شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید