در این نامه آمده است که چنانچه رییس‌جمهور آمریکا به دیدگاه‌های آنها اهمیت ندهد، تلاش خود را برای ممانعت از بازگشت این کشور به توافق هسته‌ای به کار خواهند گرفت.

۲۷ سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی به بایدن درباره مذاکرات وین نامه نوشتند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، نشریه «پولیتیکو» نوشت که ۲۷ سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی طی نامه‌ای به «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا از وی خواستند که نظر آنها در مورد احیای احتمالی توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ میلادی را لحاظ کند.

این نامه به ابتکار «تد کروز» سناتور ایالت تگزاس تهیه شده است.

در این نامه آمده است که چنانچه رئیس‌جمهوری آمریکا به دیدگاه‌های آنها اهمیت ندهد، تلاش خود را برای ممانعت از بازگشت این کشور به توافق هسته‌ای به کار خواهند گرفت.

این سناتورهای جمهوری‌خواه با اعلام این‌که رئیس‌جمهوری، تعهدات قانونی برای اجازه دادن به سناتورها به منظور مشارکت در این‌باره دارد، نوشته‌اند که متعهدیم که از طیف وسیعی از گزینه‌ها و اهرم‌هایی که در اختیار داریم، استفاده کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که شما به این تعهدات عمل می‌کنید.

در ادامه آمده است که هرگونه توافق با ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور  به حدی برای امنیت ملی آمریکا اهمیت دارد که طبق تعریف، یک معاهده به شمار می‌رود که باید به تأیید سنا برسد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید