اپل از اکتبر سال ۲۰۲۱ تا به حال محصول تازه ای را روانه بازار نکرده است.

آیفون ارزان قیمت در راه است

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، گفته می شود اپل در تلاش برای عرضه محصولات جدیدی تا هشتم مارس است که از جمله آنها می توان به آیفون ارزان قیمت اشاره کرد.منابع خبری می گویند اپل به دنبال عرضه یک مدل ارزان قیمت از آیفون سازگار با شبکه های نسل پنجم تلفن همراه است و احتمالا یک آی پد نیز با همین ویژگی ها عرضه می کند.

یکی دیگر از محصولات تازه ای که احتمالا توسط اپل عرضه می شود مدل جدیدی از آی مک خواهد بود. اپل از اکتبر سال ۲۰۲۱ تا به حال محصول تازه ای را روانه بازار نکرده است. در آن زمان چند مدل از لپ تاپ های مک بوک پرو تولید شد و به بازار آمد.

انتظار می رود مراسم رونمایی در قالب پخش زنده مجازی انجام شود. اپل از زمان شروع همه گیری ویروس کووید-۱۹ در مارس ۲۰۲۰ همه برنامه های خود را در قالب رویدادهای مجازی برگزار کرده است.اپل در حال حاضر یک آیفون ارزان قیمت به نام iPhone SE را به فروش می رساند که در بهار سال ۲۰۲۰ معرفی شد و قیمت آن ۳۹۹ دلار است. این جدیدترین مدل آیفون با حسگر اثرانگشت تاچ آیدی اپل است. مدل به روز شده می تواند همان طراحی را داشته باشد، اما پردازنده ای سریعتر داشته و از شبکه های نسل پنجم پشتیبانی می کند.بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود آی‌پد جدید نسخه به‌روزرسانی‌شده آی‌پد ایر باشد. این دستگاه آخرین بار در اکتبر ۲۰۲۰ به روز شد و در حال حاضر با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش می رسد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید