بر اساس آنچه در آیین‌نامه فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا آمده، تیم قهرمان ۴ میلیون دلار و تیم نایب قهرمان ۲ میلیون دلار جایزه خواهند گرفت.

پاداش فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بدون تغییر باقی ماند / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، این برای پنجمین سال متوالی است که ای اف سی تغییری در پاداش‌های خود ایجاد نمی‌کند و با جوایز مشابه فصل گذشته پای به دوره جدید مسابقات باشگاهی خود می‌گذارد.

بر اساس آنچه در آیین نامه فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا آمده، تیم قهرمان ۴ میلیون دلار و تیم نایب قهرمان ۲ میلیون دلار جایزه خواهند گرفت. این در حالی است که صعود به یک هشتم نهایی ۱۰۰ هزار دلار، صعود به یک چهارم نهایی ۱۵۰ هزار دلار و صعود به نیمه نهایی ۲۵۰ هزار دلار پاداش به دنبال خواهد داشت.

همچنین پیروزی در هر بازی ۵۰ هزار دلار و کسب نتیجه تساوی ۱۰ هزار دلار به دنبال خواهد داشت؛ به عبارتی تیمی که با کسب ۱۰ پیروزی به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، ۵۰۰ هزار دلار پاداش پیروزی خواهد گرفت و ۴.۵ میلیون دلار هم جوایز حضور در مراحل مختلف را در خزانه خود خواهد داشت تا به این ترتیب حداکثر جایزه ممکن برای یک تیم آسیایی پنج میلیون دلار باشد.

ای اف سی مثل سالهای گذشته ۳۰ هزار دلار برای حضور در مراحل ابتدایی و ۹۰ هزار دلار برای فینال، هزینه سفر و اقامت پرداخت می‌کند. در صورتی که تیمی از آیین نامه ای اف سی پیروی کامل کرده باشد، برای نیمه نهایی می‌تواند ۴۵ هزار دلار دریافت کند.

نکته مهم اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در آیین نامه این فصل هم تاکید کرده که از تحریم‌های بین المللی پیروی می‌کند تا به این ترتیب و در صورت ادامه تحریم‌های ایران، همچنان دستیابی به پاداش آسیایی غیرممکن باشد.

پاداش فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بدون تغییر باقی ماند / عکس

ای اف سی تاکید می‌کند که برای پرداخت پاداش از «تحریم‌های بین المللی» تبعیت خواهد کرد.

پرسپولیس حدود ۳ میلیون دلار در خزانه ای اف سی دارد و به عنوان جدی ترین طلبکار ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا، امیدوار است تا هرچه زودتر به این منبع مالی دسترسی پیدا کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید