سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید چگونگی تأمین مالی این طرح را بررسی کند و تصمیم نهایی را با دولت در میان بگذارد.

دولت باید تضمین مالی اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را بدهد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید چگونگی تأمین مالی اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان را بررسی کند و تصمیم نهایی را با دولت در میان بگذارد.

رحمت‌الله فیروزی درباره آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: لایحه رتبه‌بندی معلمان در مرحله‌ای است که اگر دولت تضمین مالی آن را بدهد، اجرا می‌شود و شورای نگهبان اشکالات این لایحه را بیان کرده و در این مرحله باید دولت اعتبار لازم برای اجرای این طرح را تأمین کند تا لایحه رتبه‌بندی معلمان اجرا شود.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید چگونگی تأمین مالی این طرح را بررسی کند و تصمیم نهایی را با دولت در میان بگذارد. معتقدم تمام بخش‌ها و قشرهای جامعه باید مورد توجه قرار گیرند تا از نظر معیشتی مشکلات مردم حل شود.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس، خاطرنشان کرد: آموزش زیربنای هر کشوری است و معلمان در جوامع مختلف از شأن و اعتبار ویژه‌ای برخوردار هستند و نباید دغدغه مالی داشته باشند. حقوق دریافتی آنان باید متناسب با شرایط جامعه باشد و اگر امکانات و منابع لازم برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته شود مشکلات معیشتی آنان حل می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید