هفته گذشته نیز در همین نقطه بر اثر برخورد قطار با یک دستگاه وانت‌بار، ۶ نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.

تصادف قطار در ورامین باز هم کشته داد

به گزارش سلام نو به نقل از عصر ایران، طی سال‌های اخیر چندین تصادف منجر به فوت عابران پیاده و خودروها با قطار در این مناطق رخ داده است.

مدیر بحران شهرستان ورامین (استان تهران) گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه قطار با عابر پیاده در شهرستان ورامین، این شهروند جان خود را از دست داد.

علیرضا ابراهیمی عصر جمعه گفت: این حادثه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه در تقاطع راه آهن با روستای باغخواص از توابع بخش مرکزی ورامین رخ داده و در آن، یک مرد جوان حدودا ۲۳ ساله در دم جان خود را از دست داد.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی، پیکر وی از روی ریل‌های راه‌آهن منتقل شد.
وی گفت: هفته گذشته نیز در همین نقطه بر اثر برخورد قطار با یک دستگاه وانت‌بار، ۶ نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.

راه آهن سراسری تهران- مشهد و قطار حومه‌ای تهران- ورامین- گرمسار در عبور از شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران، در چندین نقطه راه‌های دسترسی روستایی را قطع می‌کند که در برخی از این راه‌ها، پل روگذر و یا زیرگذر احداث شده است.

با وجود لزوم ایجاد تقاطع‌های غیر همسطح، کماکان در مناطقی مانند تقاطع روستاهای محمدآباد و داودآباد قرچک، باغخواص، قاسم‌آباد و قلعه بلند ورامین، روستای محمدآباد و قلعه سین شهرستان پیشوا ایستگاه سوزنبانی مستقر شده و خودروها و عابران پیاده مجبورند تا از روی ریل‌ها عبور کنند.

طی سال‌های اخیر چندین تصادف منجر به فوت عابران پیاده و خودروها با قطار در این مناطق رخ داده است.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید