ایران خودرو اعلام کرد تولید آزمایشی ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای آغاز شد. برای دانستن جزئیات ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای این مطلب را بخوانید

 پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای به بازار می آید+ قیمت و مشخصات

به گزارش سلام نو به نقل ازتجارت‌نیوز، دخیل محمدی‌فر، مدیر پروژه پلتفرم ۲۰۶ در این‌باره گفت: محصول ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای، آماده تولید و عرضه به بازار است و با اخذ مجوزهای لازم به مشتریان تحویل خواهد شد.

محمدی‌فر تصریح کرد: توسعه محصولات جدید بر پایه فناوری و نیازهای روز مشتریان، امری ضروری برای هر خودروساز است. گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال جاری محصولات مختلف به‌روز شده و یا جدید را به بازار عرضه کرده و یا در آستانه ورود به بازار دارد که نشان‌دهنده عزم راسخ این خودروساز در اتکا به خودکفایی در مسیر توسعه و پیشرفت و ارتقای سطح کیفی محصولات خود است.

مدیر پروژه پلتفرم ۲۰۶ مهم‌ترین امکانات رفاهی ۲۰۶ تیپ ۳ را سقف شیشه ای، سیستم اتوماتیک تهویه هوا، آیینه‌های جانبی برقی و شیشه بالابرهای برقی درهای عقب عنوان کرد و گفت: محصولات جدید ایران‌خودرو در زمینه‌های فنی و امکانات، نسبت به نسخه‌های پیشین ارتقا یافته‌اند.

آخرین مدل ۲۰۶ تیپ ۳ مربوط به سال ۹۱ است و بعد از آن تولید آن توسط ایران خودرو متوقف شد.

پژو ۲۰۶ در گذشته در شش تیپ یک تا شش در ایران عرضه شد که در سال‌های اخیر با حذف مدل‌های دیگر  فقط تولید تیپ‌های دو و پنج توسط ایران خودرو انجام می شد که تولید تیپ پنج نیز هم اکنون متوقف است و فقط ۲۰۶ تیپ ۲ تولید می‌شود.

 پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای به بازار می آید+ قیمت و مشخصات

بروزرسانی و ارتقاء محصولات پژو ۲۰۶ تیپ ۲

ایران خودرو اخیرا از بروزرسانی و ارتقاء محصولات پژو ۲۰۶ تیپ ۲  که در دستور کار است خبر داد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ یکی از ارزان قیمت‌ترین محصولات شرکت ایران خودرو به شمار می‌آید و در واقع  بعد از سمند ال ایکس ارزان‌ترین سواری ایران خودرو است.

البته قیمت مصوب این خودرو ممکن است در مهرماه دستخوش تغییراتی شود. در حال حاضر بر اساس آخرین مصوبه شورای رقابت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به قیمت ۱۲۷ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان – قیمت کارخانه ای این محصول – به متقاضیان عرضه می شود و در بازار خودرو نیز این روزها می توان این مدل از ۲۰۶ را با قیمت ۲۴۱ میلیون تومان خریداری کرد.

این درحالیست که در زمان اوج گیری قیمت ها در بازار خودرو قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ تا ۲۵۲ میلیون تومان هم صعود کرده بود اما اکنون این خودرو نیز مثل اکثر خودروها تحت تاثیر برخی تحولات از جمله خبر آزادسازی مشروط واردات خودرو، به سراشیبی کاهش قیمت افتاده است.

یک سقف شیشه‌ای برای متقاضیان چقدر آب می‌خورد؟

برخی فعالان و کارشناسان بازار خودرو تولید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ سقف شیشه‌ای را تمهید ایران خودرو برای افزایش قیمت این محصول ارزیابی کرده‌اند چرا که با اضافه شدن این ویژگی به پژو ۲۰۶ دست ایران خودرو برای ایجاد تغییر قیمت قابل توجه در این محصول و قانع کردن شورای رقابت به تصویب قیمت جدید بازتر از قبل می‌شود.

شایان ذکر است درباره قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ سقف شیشه‌ای هنوز خبر رسمی و یا حتی گمانه زنی قابل قبولی ارائه نشده اما برخی فعالان بازار خودرو معتقدند  این محصول با قیمت جدید و با فاصله از قیمت کنونی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ سقف فلزی به بازار عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد باید منتظر ماند و دید این سقف شیشه‌ای برای مشتریان و طرفداران این خودرو چقدر آب می خورد!

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید