دو مرد با به خطر انداختن جان خود، جان یک دختر نوجوان را که در ساختمان در محاصره آتش گرفتار شده بود نجات دادند.

لحظه نجات معجزه آسای نوجوان گرفتار شده در میان شعله های آتش / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در مواقع بحرانی بیشتر افراد به فکر نجات جان خود هستند. اما دو مرد محلی در روسیه با به خطر انداختن جان خود، زندگی یک دختر را نجات دادند.

بنا به گزارش REN TV، پس از آنکه این دختر در ساختمان غرق آتش محاصره شد، این دو مرد موفق به نجات جان او شدند. ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، چگونگی نجات این دختر توسط این دو مرد قهرمان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که دود زیادی از واحد آپارتمان این دختر خارج می‌شود، این دو مرد با ایستادن روی لبه پنجره طبقه پایین او را نجات می‌دهند. این ویدئو نشان می‌دهد این دو مرد با قرارگرفتن در لبه پنجره این دختر را به پایین منتقل کرده و سپس او را به داخل واحد طبقه پایین هدایت می‌کنند.

این ویدئو پس از انتشار در شبکه اجتماعی ردیت مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری از کاربران، انساندوستی این دو مرد را مورد ستایش قرار دادند. بنا به این گزارش این حادثه آتش سوزی در تاریخ ۲۹ ژانویه در ساختمانی در خیابان دوروژنایا شهر مسکو رخ داد. پس از وقوع این حادثه تیم‌های امداد و نجات در محل حاضر شده و آتش را مهار کردند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی سه نفر از ساکنان ساختمان مجروح شدند و ۱۲ نفر نیز نجات یافتند. بنا به گزارش TV Channel مردانی که این دختر را نجات دادند خود نیز دچار سوختگی و جراحت شدند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید