علی لاریجانی نوشت: سلوک ایشان در مسائل علمی و اجتماعی و سیاسی و زبان حق‌طلبانه و گویای ایشان در دفاع از حریم اهل بیت و حقوق مردم ستودنی بود و آثار متعدد ایشان در معارف دینی برای عموم جامعه ارزشمند می‌باشد.

علی لاریجانی، درگذشت آیت‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، علی لاریجانی رییس سابق مجلس در پیامی درگذشت آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

رحلت جانسوز عالم ربانی، شیخ‌الفقها مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی باعث غم و اندوه شدید اینجانب گردید فقدان این عالم ربانی و مجاهد بزرگ برای حوزه های علمیه و آحاد جامعه اسلامی ضایعه ای جبران ناپذیر است. سلوک ایشان در مسائل علمی و اجتماعی و سیاسی و زبان حق طلبانه و گویای ایشان در دفاع از حریم اهل بیت و حقوق مردم ستودنی بود و آثار متعدد ایشان در معارف دینی برای عموم جامعه ارزشمند می باشد.

ارتحال ملکوتی ایشان را به حضرت ولی‌عصر (عج)، مراجع گرانقدر تقلید و رهبر معظم انقلاب، آقازاده های محترم و بیت شریف ایشان خصوصا حضرت آیت الله کریمی جهرمی و حوزه‌های علمیه تسلیت عرض می‌ نمایم و برای آن فقیه وارسته رحمتی واسعه از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

علی لاریجانی

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید