۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 55330994

بنا بر آنچه که امروز به رامین رضاییان گفته شده با توجه به اینکه او به عنوان بازیکن قرضی از الدحیل به السیلیه پیوسته، در جدایی از تیم سیلیه باید نظر باشگاه دحیل را لحاظ می‌کرده است.

رضاییان در السیلیه ماندنی شد

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش ۳، در شرایطی که آخرین دور از مذاکرات رامین رضاییان با باشگاه الدحیل برای جدایی و توافق دو طرفه در حال انجام بود، باشگاه قطری رضایت‌نامه جدایی این مدافع راست سابق تیم ملی را صادر نکرد و او باید تا پایان این فصل در همان تیم السیلیه به کار خود ادامه دهد.

بنا بر آنچه که امروز به رامین رضاییان گفته شده با توجه به اینکه او به عنوان بازیکن قرضی از الدحیل به السیلیه پیوسته، در جدایی از تیم سیلیه باید نظر باشگاه دحیل را لحاظ می‌کرده که با توجه سه جانبه نبودن این توافق، رضاییان باید در نیم فصل دوم لیگ ستارگان نیز کار را در باشگاه سیلیه کار را دنبال کند.

این در حالیست که رضاییان با یحیی گل‌محمدی مذاکراتی داشته و قصد او حضور در پرسپولیس در نیم فصل دوم بوده است. همچنین رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نیز امروز با مدیربرنامه‌های این بازیکن برای امضای قرارداد با پرسپولیس به مذاکره و توافق ابتدایی دست یافته بود. با این حال این اتفاق اکنون رخ نداده و رضاییان باید نیم فصل دیگر را در قطر به بازی ادامه دهد.

رضاییان در نیم فصل اول لیگ قطر و ترکیب تیم السیلیه در پست‌های مختلفی به میدان رفت و حتی در هفته‌های پایانی نیم فصل به عنوان مهاجم در ترکیب آبی‌پوشان کار را دنبال کرد و اتفاقا نمایش‌های خوبی هم به جا گذاشت. اما از یک سو جایگاه این تیم در لیگ و احتمال سقوط آن‌ها و از سوی دیگر تصمیم سرمربی السیلیه به قصد استخدام بازیکن جدید باعث شد تا آن‌ها به دنبال قطع همکاری باشند. با این حال و با اتمام فصل نقل و انتقالاتی لیگ قطر مدیران السیلیه و الدحیل تصمیم به ادامه همکاری با رامین رضاییان گرفتند. اگر رضاییان امروز قرارداد خود را فسخ می‌کرد باشگاه الدحیل باید خسارت سنگینی را به این بازیکن ایرانی پرداخت می‌کرد که به این دلیل از تصمیم برای فسخ و دادن رضایت‌نامه صرفنظر کنند.

این اتفاقات در نهایت باعث شد تا تصمیم رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس نیز در شرایط کنونی منتفی و به مقطع دیگری (شاید ابتدای لیگ بیست و دوم) منتهی شود و مدافع اسبق سرخ‌ها بار دیگر در بازگشت و پوشیدن پیراهن این تیم ناکام بماند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید