رئیس پلیس تهران با تأکید بر اینکه درصد جرائم خشن، نزاع‌جمعی و اوباش‌گری در تهران کاهش یافته است، گفت: وقتی که فرهنگ اوباش‌گری را کاهش دهیم در تمام موارد همچون شرارت و جرائم خشن تأثیر خود را می‌گذارد.

رئیس پلیس تهران: اوباش‌گری در تهران کاهش یافت

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، رئیس پلیس تهران گفت: بعضاً در طرح‌های پلیسی شاهد بودیم که مجرمان زیر ۱۸ سال نیز بازداشت شده‌اند اما استفاده از سلاح سرد توسط افراد زیر ۱۸ سال، عدد قابل ذکری نیست که بگوییم رقم آن بالا رفته است.

سردار حسین رحیمی  در پاسخ به این سؤال که آیا استفاده از سلاح سرد بین افراد زیر ۱۸ سال افزایش یافته است، اظهار کرد: بعضاً در طرح‌های پلیسی شاهد بودیم که مجرمان زیر ۱۸ سال نیز بازداشت شده‌اند اما استفاده از سلاح سرد توسط افراد زیر ۱۸ سال، عدد قابل ذکری نیست که بگوییم رقم آن بالا رفته است.

رئیس پلیس تهران با تأکید بر اینکه درصد جرائم خشن، نزاع‌جمعی و اوباش‌گری در تهران کاهش یافته است، گفت: وقتی که فرهنگ اوباش‌گری را کاهش دهیم در تمام موارد همچون شرارت و جرائم خشن تأثیر خود را می‌گذارد.

وی با تأکید بر اینکه اکنون اوباش را از سوراخ‌هایشان بیرون می‌کشیم، تصریح کرد: یادمان نرفته که اوباش اقدام به قداره‌بندی می‌کردند اما این افراد اکنون کجا هستند یعنی باید بگویم که طرح‌های مستمر پلیس در کاهش فرهنگ اوباش‌گری تأثیر گذاشته است.

این مقام انتظامی متذکر شد: به طور مثال اکنون آسایش و آرامش را از اوباشی گرفتیم که نوچه‌های خود را در باشگاه‌های بدنسازی پرورش می‌دادند همچنین دیگر اجازه نمی‌دهیم که پارک‌ها محل گردن‌کلفتی اوباش شوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید