سی‌ و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود.

اسامی هیات داوران جایزه «موسیقی و رسانه» اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، یونس شکرخواه، امیرعبدالرضا سپنجی، آروین صداقت کیش، سیدعلیرضا میرعلی‌نقی، مریم قره سو، ویدا همراز، نرگس ذاکرجعفری و ایلناز رهبر به عنوان اعضای هیات داوران سومین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» در بخش جنبی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری سعید میرمحمدصادق معرفی شدند.

همچنین با اعلام دبیرخانه جشنواره، در پی درخواست شرکت کنندگان برای ثبت‌نام در جایزه «موسیقی و رسانه» با اعلام دبیرخانه جشنواره و به منظور احترام به درخواست‌های متقاضیان شرکت در این جایزه، ثبت‌نام و ارسال آثار تا دوازدهم بهمن تمدید می‌شود.

سی‌ و هفتمین جشنواره موسیقی فجر همزمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید