سقف پرداختی بیمه حوادث دانش آموزان در طول یک سال تحصیلی در داخل و خارج از مدرسه ۹ هزار و ۱۷۸ تومان برای هر دانش آموز است.

 هزینه‌ درمان دانش آموزان مبتلا به کرونا پرداخت می‌شود / جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش از پرداخت هزینه‌های بستری دانش آموزان مبتلا به کرونا تا سقف ۱۰ میلیون تومان خبر داد.

آقای گودرز کریمی فر گفت: وزارت آموزش و پرورش همچنین هزینه‌های درمانی سرپایی و بیمارستانی ناشی از هر حادثه برای دانش آموزان را تا سقف شش میلیون تومان پرداخت خواهد کرد.

وی تأکید کرد: به دانش آموزانی که به دلیل اعمال جراحی در بیمارستان بستری می‌شوند تا سقف شش میلیون تومان کمک درمانی پرداخت خواهد شد.

مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: همچنین خانواده‌های دانش آموزان متوفی ناشی از هر حادثه در داخل و یا خارج از مدرسه تا سقف ۱۵ میلیون تومان غرامت فوت دریافت خواهند کرد.

آقای کریمی فر افزود: علاوه بر جبران غرامت فوت و نقص عضو تا حد دیه کامل برابر رأی قطعی دادگاه و مراجع ذیصلاح پرداخت می‌شود.

وی گفت: سقف پرداختی بیمه حوادث دانش آموزان در طول یک سال تحصیلی در داخل و خارج از مدرسه ۹ هزار و ۱۷۸ تومان برای هر دانش آموز است.

آقای کریمی فر به پرداخت هزینه‌های درمانی فرهنگیان نیز اشاره کرد و افزود: هزینه‌های درمان همه فرهنگیان شاغل به همراه افراد تحت تکفل که تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان می‌باشند اعم از هزینه‌های کرونایی کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری، جراحی، معاینه پزشکان، هزینه بیماران خاص، هزینه‌های پیوند طبیعی اعضا و هزینه‌های نازایی و ناباروری (فقط زوجین نازا) و هزینه‌های اروتز و پروتز بدون سقف و به صورت نامحدود پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: فرهنگیانی که به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه می‌کنند تنها با ارائه کد ملی از همه تعهدات درمانی رایگان بهره مند می‌شوند.

مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: همچنین هزینه‌های درمانی فرهنگیانی که به سایر مراکز درمانی غیر طرف قرارداد مراجعه می‌کنند در صورت ارائه اسناد هزینه شده به نمایندگی‌های بیمه در سراسر کشور برابر تعرفه‌های مصوب بیمارستان‌های دولتی و بیمارستان‌های خصوصی و بیمارستان‌های عمومی غیر دولتی به صورت روزانه پرداخت می‌شود.

آقای کریمی فر افزود: تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ بیمارستان و مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان شاغل بیمه شده به همراه افراد تحت تکفل آنهاست.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید