دیدن ایموجی افراد باردار درسیستم عامل‌های آیفون و ios موضوع جدید یا عجیبی نیست، اما دیدن ایموجی یک مرد که باردار است می‌تواند کاملا غیر منتظره باشد.

اضافه شدن مرد باردار به ایموجی ها!
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، دیدن ایموجی افراد باردار درسیستم عامل‌های آیفون و ios موضوع جدید یا عجیبی نیست، اما دیدن ایموجی یک مرد که باردار است می‌تواند کاملا غیر منتظره باشد.

 ایموجی‌های مرد باردار وارد  آیفون‌های اپل می‌شوند. نسخه جدید ایموجی اپل روز پنجشنبه به عنوان بخشی از نسخه بتای iOS ۱۵.۴ منتشر شد و شامل
یک ایموجی «مرد باردار» و «افراد باردار» است که با جدیدترین به‌روزرسانی خود، iOS ۱۵.۴، به آیفون‌های اپل می‌آیند.

ایموجی‌های باردار برای برخی جدید نیستند، زیرا به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌هایی که دایره‌المعارف شکلک Emojipedia در سپتامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد، به دست آمدند. با این حال، نسخه اپل از شکلک‌ها در روز پنجشنبه به عنوان بخشی از iOS ۱۵.۴  منتشر شد، به‌روزرسانی  آیفون را  کاربران می‌توانند داوطلبانه نصب کنند.

این به روزرسانی، اواخر امسال برای همه کاربران آیفون ارائه خواهد شد.

هنگامی که برای اولین بار در سپتامبر سال گذشته، ایموجی پدیا، از ایموجی مرد باردار و فرد باردار خبر داد، با انتقاداتی مواجه شد. این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد که ایموجی‌های جدید "ممکن است برای نمایش توسط مردان ترنس، افراد غیر تراجنسیتی یا زنان با موهای کوتاه استفاده شود  البته، استفاده از این ایموجی‌ها به این گروه‌ها محدود نمی‌شود. "

هر دو ایموجی حامله جدید نیز در پنج رنگ پوست مختلف ارائه می‌شوند. هنگام انتخاب یک ایموجی، کاربران می‌توانند انگشت خود را روی نماد نگه دارند تا زمانی که گزینه‌های مختلف رنگ پوست را نشان دهد.

طبق وب‌سایت بهداشتی Healthline.com، افرادی که از نظر بیولوژیکی زن به دنیا آمده‌اند، اما خود را مرد می‌دانند، مردان تراجنسیتی هستند که می‌توانند به دنیا بیاورند، زیرا اندام‌های تولید مثلی لازم برای انجام این کار را دارند - به‌ویژه کسانی که تستوسترون مصرف نمی‌کنند یا مصرف آن را متوقف کرده‌اند. همین امر در مورد کسانی که به عنوان غیر باینری شناسایی می‌شوند نیز صدق می‌کند.

مشخص نیست که چند مرد در ایالات متحده باردار شده یا بچه به دنیا آورده اند. دیلی میل با استناد به داده‌های Medicaid این کشور گزارش داد که حداقل ۲۲ مرد در استرالیا در سال ۲۰۱۸ زایمان کردند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید