توقف فعالیت یکی از کارخانجات آرد در شهرستان ایرانشهر در ماه‌های اخیر به دلیل اختلاف شرکا مشکلاتی را در این زمینه به وجود آورده است. همین امر سبب شده که تعرفه و نرخ حمل ناوگان جاده‌ای افزایش یابد.

پارتی بازی برای خرید نان ۱۰ هزار تومانی در این شهر ایران!

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، اداره کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان دلایل نابسامانی در بازار نان این استان را مطرح و اعلام کرد که در حال حاضر این مشکلات برطرف شده و مشکلی در تهیه نان وجود ندارد.

اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان در واکنش به سخنان نماینده مردم ایرانشهر درباره نان توضیحاتی را ارائه کرد.

پراکندگی کارخانجات آرد در استان پهناور سیستان و بلوچستان به گونه‌ای است که آرد مورد نیاز مصرف کنندگان در اقصی نقاط استان در کوتاهترین زمان و فاصله تهیه و تامین می شود.

بنابراین توقف فعالیت یکی از کارخانجات آرد در شهرستان ایرانشهر در ماه‌های اخیر به دلیل اختلاف شرکا مشکلاتی را در این زمینه به وجود آورده است. همین امر سبب شده که تعرفه و نرخ حمل ناوگان جاده‌ای افزایش یابد.

همچنین این موضوع از دغدغه‌های مسئولان امر به منظور جلوگیری از هرگونه نوسانات قیمتی است که منجر به افزایش نرخ نان شود.

همه این موارد موجب شد که چند روزی مشکلاتی را در زمینه کمبود نان در شهرستان ایرانشهر شاهد باشیم. اما با تدابیر انجام گرفته این مشکل برطرف شده و در حال حاضر هیچ گونه دغدغه‌ای در خصوص تهیه نان در حوزه ایرانشهر و دیگر نقاط استان وجود ندارد.

براساس این گزارش، اخیرا نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت‌های حمل و نقل به دلیل افزایش هزینه از آوردن آرد به ایرانشهر امتناع می‌کنند، گفته بود: عدم مدیریت در مجموعه‌های محلی و منطقه‌ای هم مزید بر علت شده است تا مردم با قیمت ۱۰ هزار تومان نان تهیه کنند.

به گفته عبدالناصر درخشان، موضوع دیگر این است که در ایرانشهر مردم بایستی پارتی داشته باشند تا بتوانند نان از نانوایی خریداری کند؛ قیمت یک عدد نان به ۱۰ هزار تومان رسیده است و صف‌های طولانی را در نانوایی‌ها شاهد هستیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید