دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و امارات در هفته هشتم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. 

اعلام زمان سفر تیم ملی فوتبال امارات به تهران

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، بر اساس خبری که در سایت البیان منتشر شده تیم ملی امارات، حریف بعدی تیم ملی فوتبال ایران امروز تمرینات خود را در ورزشگاه آل مکتوم در باشگاه النصر دنبال خواهد کرد. 

اماراتی ها فردا به تهران سفر خواهند کرد و روز دوشنبه هم تمرین سبکی را در استادیوم آزادی برگزار خواهند کرد. دیدار دو تیم در هفته هشتم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ سه شنبه ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. 

امارات در بازی قبلی موفق شد در خانه با دو گل تیم سوریه را شکست دهد و شمار امتیازات خود را به عدد ۹ برساند. هم اکنون امارات با حضور در رده سوم جدول نسبت به دیگر رقبا شانس بیشتری برای صعود به مرحله پلی آف دارد. ایران اما ۱۰ امتیاز بیشتر نسبت به تیم امارات به دست آورده و با حضور در صدر جدول گروه A صعود خود را به جام جهانی مسجل کرده است. با وجود این تفاسیر اسکوچیچ به ادامه پیروزی های تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی تاکید دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید