اینستاگرام قابلیتی را در اختیار کاربران قرار داده که می‌توان با استفاده از آن ۳ نظر را بر روی پست‌ها سنجاق کرد.

روش پین کردن کامنت در اینستاگرام

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، می‌توان با استفاده از قابلیت اینستاگرام، حداکثر ۳ کامنت روی پست‌ها پین کرد.

به گزارش thetealmango، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است. کاربران از اینستاگرام برای ارسال عکس و فیلم استفاده می‌کنند. نظرات پین شده فارغ از زمان آن، در بالای سایر نظرات ظاهر می‌شوند. به محض سنجاق شدن یک نظر بر روی پستی در اینستاگرام به افراد اطلاع داده می‌شود. بنابراین، امکان تصادفی پین کردن نظرات وجود ندارد. برای انجام این کار، پس از باز کردن نظرات، مورد دلخواه را انتخاب کنید. البته نوع نظر انتخابی مهم نیست.

پین کردن پیام در اینستاگرام

پس از انتخاب نظر، با حرکت دادن دست از چپ به راست، ۴ گزینه ظاهر می‌شود. این چهار گزینه عبارتند از Reply، Report، Delete و Pin the comment. کاربران همچنین می‌توانند نظرات را به صورت انبوه حذف کنند. این کار جهت مقابله با سوء استفاده آنلاین و کنترل سازندگان محتوا بر پست‌های خود انجام می‌شود. کادر نظرات پست مدنظر برای حذف را باز کنید. روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک و گزینه "Manage Comments" را انتخاب کنید. می‌توان حداکثر ۲۵ نظر را در یک زمان حذف کرد. همچنین امکان مسدود کردن کاربران منتشر کننده نظرات نیز وجود دارد.

سنجاق کردن یک نظر

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید