یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از مسدود شدن محورهای کندوان و کیاسر در اثر سقوط بهمن و بارش برف خبر داد.

بسته شدن محورهای کندوان و کیاسر درپی بارش برف و کولاک

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، یدالله جهان‌تاب با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه ۷ بهمن‌ماه، محور کندوان به دلیل سقوط بهمن در منطقه البرز، با اعلام پلیس راه کشور مسیر از سمت کرج به چالوس بسته شد و تردد در این محور انجام نمی‌شود.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: در محور کیاسر نیز به دلیل بارش برف مسیر ساری به کیاسر و بالعکس نیز مسدود است و مسیرهای منتهی به سمنان نیز به علت بوران و لغزنده بودن جاده تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود.

وی گفت: محور هراز و سوادکوه باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد، در محورهای کوهستانی نیز بارش‌ برف ادامه دارد و سطح محورها نیز لغزنده است.

رئیس پلیس راه استان مازندران در توصیه ای خاطرنشان کرد: رانندگان، خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و همچنین غذا، پتو و لوازم گرمایشی و سوخت نیز به همراه داشته باشند.

 جهان‌تاب تصریح کرد: رانندگان فاصله طولی با خودرو جلویی را رعایت کرده و توقف در گردنه ها نیز نداشته باشند زیرا احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن محتمل است.

وی در پاسخ به اینکه محور کندوان چه زمانی بازگشایی می‌شود گفت: تمام تلاش برای بازگشایی محور در حال انجام است و اگر مشکل خاصی رخ ندهد و فردا بازگشایی خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران درباره وضعیت راه‌های فرعی نیز گفت: با توجه به ریزش شدید برف تردد در محورها از جمله بلده، هزارجریب نکا و کیاسر نیز توصیه نمی‌شود.

جهان‌تاب افزود: همچنین انتظار داریم رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی پرهیز کنند. لازم است رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و به توصیه های پلیس توجه کنند تا سلامتی، امنیت، آسایش و آرامش برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید