«بهرام صیدی» سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه از مصدومیت ۱۱ نفر در تصادفات محورهای مواصلاتی ساوه خبر داد.

مصدومیت ۱۱ نفر درپی سانحه رانندگی در جاده ساوه

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «بهرام صیدی» در این خصوص به ایرنا گفت: عصر امروز هفتم بهمن ماه ۱۴۰۰ سه حادثه ترافیکی به ترتیب در محورهای آزادراه ساوه -تهران، جاده یولاق و محور قدیم ساوه - تهران به واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارش شد، این حوادث در مجموع ۱۱ مصدوم به همراه داشت که ۶ مصدوم جهت ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند و پنج مصدوم دیگر در محل حادثه درمان شدند.

وی بیان کرد: حادثه نخست در برخورد تویوتا و خاور در آزادراه ساوه-تهران نزدیک مجتمع رفاهی باران رخ داد، این حادثه ۶ مصدوم بجا گذاشت که تیم عملیاتی اورژانس مامونیه امدادرسانی اورژانس پیش بیمارستانی این حادثه را انجام داد و یک مصدوم جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد و پنج مصدوم دیگر در محل حادثه با درمان سرپایی مرخص شدند. 

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: حادثه دوم برخورد پراید به گاردریل در جاده یولاق ورودی آزادراه ساوه-همدان بود که تیم عملیاتی اورژانس سیلجرد پوشش درمان پیش بیمارستانی این حادثه را انجام داد و چهار مصدوم این حادثه جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

صیدی ادامه داد: حادثه سوم تصادف زنجیره ای از برخورد بین چهار خودروی سواری در محور قدیم ساوه-تهران، پیچ رنگرز حادث شد که تیم امدادی هلال احمر رنگرز به محل حادثه اعزام و یک مصدوم این حادثه بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید