غلامرضا خلیلی مدیر چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر خراسان رضوی از برگزاری این جشنواره برای نخستین بار در شهرستان های خراسان رضوی طی روزهای ۱۵ تا ۳۰ بهمن خبر داد.

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر برای نخستین بار در خراسان رضوی

به گزارش سلام نو، غلامرضا خلیلی روز پنجشنبه در نشستی خبری در مشهد گفت: این جشنواه همزمان در کل کشور در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای برگزاری جشنواره در مشهد نگارخانه‌های خصوصی، دولتی و دانشگاه‌های مختلف پای کار آمده اند و رویداد گسترده‌ای را در حد جشنواره هنرهای تجسمی فجر تهران ارائه داده ایم که در هیچ استان دیگری چنین اتفاقی نیفتاده است.
مدیر چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر خراسان رضوی گفت: این جشنواره در شهرستان‌های درگز، قوچان، سرخس، تایباد، تربت‌جام، فریمان، خواف، رشتخوار، تربت حیدریه، گناباد، کاشمر، سبزوار و نیشابور به صورت همزمان برگزار می‌شود.

خلیلی افزود:در مشهد موزه مرکزی آستان قدس رضوی، موزه بزرگ خراسان و حوزه هنری خراسان رضوی، شهرداری مشهد، موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و نگارخانه رضوان، اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و نگارخانه‌های خصوصی آسمان، بن‌بست و آذرنور با جشنواره همکاری دارند و دانشگاه فردوس در بستر فضای مجازی جشنواره را همراهی می‌کند. همچنین دانشکده هنر نیشابور در بخش پژوهشی و نمایشگاهی در جشنواره فعالیت پررنگی خواهد داشت.

وی ادامه داد: بخش ویژه‌ای را نیز تحت عنوان قهرمان‌پروری با رویکرد پرداختن به شخصیت شهیدحاج قاسم سلیمانی به وجود آوردیم که آثاری در حوزه‌های مختلف نقاشی، خوشنویسی، تصویرسازی و حجم با این موضوع خلق شود و این آثار نیز همراه جشنواره در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید