ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، از عصر امروز (پنجشنبه) بارش برف و باران در جاده های استان آغاز شده و این جاده‌ها لغزنده است.

برفی و بارانی شدن آسمان جاده‌های خراسان رضوی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ابراهیم نصری پنجشنبه شب افزود: بارش برف در جاده درگز - قوچان و محدوده گردنه رباط سنگ در جاده تربت حیدریه - باغچه موجب لغزندگی سطح این جاده ها شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون بارش باران در جاده‌های تربت جام، طرقبه شاندیز، نیشابور، قوچان و مشهد سطح آنها را لغزنده کرده است.
بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی و بر اساس نقشه‌های هواشناسی با ورود سامانه سرد و بارشی از ظهر امروز، بارش‌های پراکنده به صورت برف و باران در این استان به‌ ویژه نیمه شمالی و غربی آن آغاز شده که تا شنبه هفته آینده ادامه می یابد.  

۵۱ گردنه در راههای شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راههای روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید